anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Hej,
Fa, i ”min” tidningsbutik hade bara Surf kommit igår. Var ju naturligtvis tvungen att köpa den trots att min skoltyska inte är särskilt bra..
//Mac,TS
-
Hej Linsurfer,
Idag var jag och Nik,TS på mässan.De enda som var där (om vi pratar surf…) var Megascene och Beli. Megascene visade Bic (dock inga Tabou), Tiga, Naish och Pacific. Beli hade nån Bic och lite segel..
Sedan var även Wipika där och visade kites. Megascene hade även en del Naish kites.
Naturligtvis fanns det en hel del wakeboards och dyk om man är intresserad av sådant..Ok, det var väl allt.
//Mac,TS
-
jag har varit i vassiliki ett par somrar det är mkt bra. blåser upp strax efter lunch. ingen vågsegling dock men det är inte min grej ändå. det finns ett par center där med fanatic och gaastra av senaste snitt. det är en bukt med hårdast vind och plattast vatten utmed ena bergssidan. lefkas är en fin ö i övrigt oxå. annars tror jag på paros jag har oxå funderat på att åka dit.
-
Tar Surfersworshop in tabou Freestyle brädor??
Vad kostar dem? tänkte närmast på 110litraren
Glenn -
Det Ä_R samma bräda, samma form. Tigan har en monopad som är jättestor och skön fast gör brädan lite tyngre, särkskillt när monopaden har blivit blöt.
/Mvh MasterBlaster -
Tack för infon, faktum är att jag varit helt NR/fixerad men får nu uppenbarligen tänka om. Jag är själv grymt förvånad över Nalu,n och skall rakt upp och ned maila både Surf och Naish och får jag svar lovar jag att lägga ut det här.
Gör man tester får man inte bara missa på en sån sak som fel mast. Man misstänker att det går en del mail mellan Naish och Surf just nu som precis bytt chefredaktör.
Mvh//B -
Varför måste du se alla medlemmarna på nätet då?
-
Jo det hade väl varit ide`, om det nu inte var så att de flesta
gångerna är typisk ”ostkust segling” D.V.S. ”Ännu en patetisk slalom dag”.Men jag lovar, om jag någon dag börjar med det du föreslog så
har jag dig överst på prenumerant listan.Tills dess så hoppas jag att det i år blir många apskojjiga tillfällen att
redogöra.Kanske t.o.m. idag då det börjar att gå rejält med vitt på vattnet.
Sträcker jag lite på mig så ser jag att det ser ut att vara Ca:12-16m/s
NV och strålande solsken.Hoppas det är många ute på vattnet idag (inte här, men någon annanstans) och
har kul.Ha det gött///J.S.
-
Tack för all info Kenneth!!
Gaisar`n
-
Skulle inte ran ha möte där i början av juni?
-
Vulcano vad är det? Volcano känner jag till det är ju freestyle seglet från North.Skärpning mr voodoo och du skall vara en north seglare.
-
anonym-anvandare
Medlem3 mars, 2000 vid 18:43 som svar på: Lätta pengar ! ta emot email o få pengar !Oj vad bra!!! skall vi gå in på ditt id så att du kan tjäna ännu mer……..
sist jag kollade så var detta en surfsida………..
tråkigt med en massa annat skit hela tiden……The Man
-
När öppnar butiken på haga? 1 maj???
-
Tiga och nya Tabou kanske är nåt..
Jag hade nog satsat på en onshore wave, har själv etthemmabygge som är typ 254*55,5 med rak rocker i aktern, planar snuskigt tidigt men stutsar en del när jag kör 4,1 väger 80kg och är 190cm
Leta upp en onshore wave med ganska rak rocker som planar tidigt..Mät i affären!!!
Tabou brädorna är nog grymma (fabien vollenweider är shaper..)
Vann våg testet i tyska surf (256) -
Javisst är det så
Mvh//B