anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
På våren blir det väl inga problem väl? Då har ju skiten inte vuxit till sig!
-
räkna med mig !! =) Micke
-
Utan sjögrsfena! Lycka till!
-
Om du anar hur många verkligt bra ide’er som jag har sett under de sista åren gå i graven därför att man inte haft tillräcklig uthållighet skulle du förstå varför jag drar i lite extra. Det där är inte alls skrivet i luften eller för att vara ball jag tillbringar en betydande del av min tid med att just peppa personer i huvudsak generation 70 – 80 att tro på det dom gör men framförallt har en ordentlig uthållighet (i år) och det går hem garanterat.
Sidan är ju mycket bra en av de bästa layoutmässigt jag har sett och sitter man på en så här riktigt bra grej är det viktigt att man ”hänger i ett längre tag” och det var det jag försökte tydligt markera allt för att peppa dom som gjort sidan.
Varje generation har sin livsstil som hänger med hela livet och den är naturligtvis helt rätt för just dom men kanske det fanns någonting i generationen innan som inte var helt fel heller.
OK, OK kanske är det här inte rätt ställe och skriva så på, men det var riktigt väl menat och ser du på svensk w-surfing om det nåt den behöver så är det långsiktiga ideer hos personer som ”hänger i.”
Köp Surf 3/Mars 2000 (den kommer att ta slut riktigt fort) bilder på de största vågor nån seglat i, en perfekt test av wave-boards och wavesegel, en genomgång av samtliga w-surfing-campingar i syd-europa, skillnader/instruktion i carve-teknik mellan widestyles och shortboard, …..osv. (bilderna gör att man inte behöver kunna tyska för att förstå):Varför har vi inte nåt som ens är i närheten av detta?
(Vi hade Marcus Trapps helt suveräna Vind och vatten ett tag)Som sagt bara för att peppa, men det ligger mer i det här än du kanske anar, jag har ett ordentligt facit vid det här laget.
Mvh//B -
Tjena Kenneth.
Kör hårdare än någonisin i år……..
Kommer att sälja Starboard, Gaastra, Pro-Limit, Thecno-limits, Fiberspar m.m
Kommer och hälsar på hos er till sommaren.
Mvh:
Jonas
Surfman GBG -
mest därför att lösenordet som krävs för att logga in är är totalt omöjligt att komma ihåg…
-
89KG…..HMMMM
Givetvis ska du ha en bräda runt 80L typ Starboard Carve78, Maxxride 58 mfl -
Tjena, strongt igen.
Jag har med klart (avundsjukt) intresse följt dina äventyr under ett tag. Borde inte du skriva en tjockare dagbok, fixa en digitalkamera, och dra loss diverse kul bilder, fixa till en lättläst dagboks-skrift, lägga ned detta som pdf-fil (nånstans), och ta 50kr för den.Här är din första prenumerant när den är klar:
1) photac@telia.com (inbetalningskort går också bra)Mvh//B
Hade jag inte i dessa istider gått och väntat på mitt nya GTR/9.3 hade jag inte klarat det är. -
Grattis
Snyggt jobbat, rent men ändå informativt.
Men nu gäller en sak där många ur 70-, 80-talist generationerna torskar totalt: ”endurance”, ”ripp här ripp där men 0 – uthållighet.”
Spana in den ultimata w-surfing-publikationen tyska Surf från tidigt 90-tal och jämför med de sista 4 åren, två helt skilda publikationer.
Mao om ni tar ett sånt här bra initiativ häng i och ge det åtminstone 3 år, det brukar vara en bra siffra för att de flesta projekt skall klara konkurrens.
Kul
Mvh//B -
Tyvärr Nemo, så är han nog upptagen en stund till.
Och vet du vad ….Han glömde brädan hemma.MVH///J.S.
-
Jag fetar på 85 pannor och har X-tremt roligt med min Seatrend 260:a i vindar
upp till 5,7.
Seglar ganska mycket i H-stad på sommar halvåret och har inga problem,
oftast bara att byta fena och justera riggen en aning.
Har(på grund av kilona)inga problem med att brädan känns jättestor
förren runt 25 m/s.Å andra sidan så seglar jag hellre över riggad än inte.
Är nu på gång på något typ RRD TT 260 eller Mistral score eller
pro model eller Quattro eller….O.S.V……Ha det///J.S.
-
Fyllan???
Är det en pizzeria eller? -
Lomma-dragör? Helikoptersevice har helikoptrar de flyger varje dag malmö-kastrup..
Kan kolla med den ad det skullle kosta att få den att följa efter… PR för dem oxå om man kan fixa dit tv….
Nån som är villig??????