anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
nej men det är ju 8 grader i luften få de e` bara å åk
-
Riktigt, Jag ber om ursäkt för mitt enormt dumdristiga uppträdande!
/Magnus -
Söndag morgon!!!!
-
Fan va knäckt jag blir ska jag slänga 7.6 skippa 8.6 och ha 9.5 som min? vad är stumt? tack för bra mail!
-
Min isjakt gick i över 100kmh men 6.0 är för litet typ 7.0 är lagom om du bara ska ha ett segel, sen så måste du ha v-slipade medar och en bra styrning som går rakt när du släpper styrningen.Det går fort som f-n /PROTO
-
Testade xl`en i somras 8.1 funkar f-n inte bra när det blåste ca 6,brädan har bananrocker ,så man måste ha ett stort segel som lyfter brädan ur vattnet.Mitt 10.6 kändes bra.Köp NP 10.6 eller 9.9 (NP är riktiga segel dina Arrows tyckte jag kädes lite stumma i lättvind).Det där 7.6 kanske funkar när det blåser ca 8
10.6 börjar kännas stort vid 7,5ms (85kg) så om du har pengar 10.6+ca8,8 annars 9,9+7.6an /PROTO -
Jag har 7.6 tomahawk funderar på att köpa 9.5 också eller ska jag byta in 7.6:an till 8.6 och bara ha det? Skall jag köpa 9.5 måste jag köpa ny mast med och ev bom.Så frågan är: Klarar jag mig med 8.6? Har 6.0 och Thommen 2.65 som nästa.Kom igen gott folk ge mig tips och förslag.
-
Karpathos om du vill segla 3.0
-
Är det den nya på 75cm bred?eller den på 73cm?
-
kolla under säljes!!!!!
anonnsera under köpes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!the cop
-
Karpathos verkar schysst, se tidigare inlägg. Kolla in vindstatistiken på: http://www.club-mistral.com/club_mistral_web/wind_kar.html! Statistik ljuger inte, eller hur var det nu?
-
coolt
-
Har du glömt ”Tips” avdelningen elle är det en annan som inte hittar den
-
Har du varit med i ”ingenting är omöjligt”?