Forumsvar skapade

Sida 105 av 202
  • basse

Medlem
    9 november, 2005 vid 20:08 som svar på: NY FILM: Landet runt, vol 2

Riktigt kul att se. Undrar var jag var den dagen…… Bra ladd av bröderna O. mfl .

• basse

Medlem
    9 november, 2005 vid 18:43 som svar på: Vilshärad imorgon (Torsdag)

Hoppas bara vinden kommer tillräckligt tidigt för att det skall hinna bygga lite i Lejet. Annars är nog Vilshärad att föredra, där bygger det snabbt.

• basse

Medlem
    9 november, 2005 vid 18:33 som svar på: Vilshärad imorgon (Torsdag)

Svar till:

Det är inte grunt och blir strömt och brutalt då det blåser. Vågorna har mer kraft där än på flertalet andra ställen i Sverige.

[/ QUOTE ]

Vilshärad är hur bra som helst när det går av och det kommer det väl göra imorgon om det inte blir för mycket V i den SV’en. Själv tänker jag dra till Lejet och hoppas regnat drar förbi snabbt. Varför var det inga vågor i Lejet i eftermiddags då?

• basse

Medlem
    8 november, 2005 vid 09:41 som svar på: röjj i gbg

hade varit kul. Var hittar man biljetter?

• basse

Medlem
    7 november, 2005 vid 19:32 som svar på: Gunsails pay on delivery ?

Svar till:

de holder ikke!!!
    http://www.riders.dk/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=2627

[/ QUOTE ]

Handlar inte den tråden om bommarna??

• basse

Medlem
    3 november, 2005 vid 20:15 som svar på: Hoppsan.. jag är visst ledig imorgon

Japp… ingen sovmorgon direkt.

• basse

Medlem
    3 november, 2005 vid 18:58 som svar på: Hoppsan.. jag är visst ledig imorgon

Japp men nu ser det lite klent ut neråt för imorgon.

• basse

Medlem
    3 november, 2005 vid 15:15 som svar på: Hoppsan.. jag är visst ledig imorgon

Japp.. tror det blir Lejet Ola.

Skönt att höra att så många är lediga. Ledig is da shit!!

Ses imorgon då!

• basse

Medlem
    3 november, 2005 vid 12:49 som svar på: Karpathos?

Vad är tipsen på boende då? I tråden på reseforumet är det någon som snackar om att tälta funkar och jag gillade idén först men sedan kom jag på att man vill ju softa på en balkong med ett par kalla också. Dessutom är man ju helslut efter 4-5 timmar hård freestyle och då är ju sängen ganska trevlig.

Skall man ta en flygstol och hyra boende på plats eller vad säger ni som har varit där. Ta med prylar kommer jag naturligtvis göra.

Tror nog det skulle kunna bli en resa i början av juni.

• basse

Medlem
    3 november, 2005 vid 12:24 som svar på: Stubbies och annat kul

Svar till:

Men en seg dag i Lejjet med 5.3 får jag mest ut av med en stubby, det är jag helt övertygad om. Synd att man har så trångt i bilen för prylarna bara… tongue.gif

[/ QUOTE ]

Ha… den dagen du kör en seg 5.3’a i Lejet bjuder jag på glass. Köp buss Lars! Jag håller helt med i åsikten att man skall ha en av varje. Kanske skulle man testat en FSW innan man handlade sin andra i raden av Stubbies men det får väl bli nästa gång då. har du möjlighet skall man helt klart testköra innan man väljer.

Får väl fråga S om man får testa FSW’n nästa gång… kanske imorgon.

• basse

Medlem
    3 november, 2005 vid 09:19 som svar på: vad händer i göteborg

..eller… ta Mercan till Lejet imorgon och ladda bakåtar!!

• basse

Medlem
    2 november, 2005 vid 19:07 som svar på: Karpathos?

Det finns ett reseforum. Sök där så hittar du säkert lite nyttig information.

• basse

Medlem
    2 november, 2005 vid 14:49 som svar på: Stubbies och annat kul

Konstigt att de la med en 24,5 fena. Det enda som fanns inne eller!? laugh.gif

• basse

Medlem
    2 november, 2005 vid 14:43 som svar på: mäta upp stenen i vilshärad åt sjöfartsverket

Vilshärad är W a v e … dvs reglerna säger att man max får köra 23-fena. cool.gif

• basse

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 10:54 som svar på: Vulcano på plattvatten, hur?

Japp.. precis när du poppar till vrider du på huvudet. Alla hopptrick leds av huvudet och det blir lättare att komma runt.

Sida 105 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA