basse
Forumsvar skapade
-
Riktigt kul att se. Undrar var jag var den dagen…… Bra ladd av bröderna O. mfl .
-
Hoppas bara vinden kommer tillräckligt tidigt för att det skall hinna bygga lite i Lejet. Annars är nog Vilshärad att föredra, där bygger det snabbt.
-
Svar till:
Det är inte grunt och blir strömt och brutalt då det blåser. Vågorna har mer kraft där än på flertalet andra ställen i Sverige.
[/ QUOTE ]
Vilshärad är hur bra som helst när det går av och det kommer det väl göra imorgon om det inte blir för mycket V i den SV’en. Själv tänker jag dra till Lejet och hoppas regnat drar förbi snabbt. Varför var det inga vågor i Lejet i eftermiddags då?
-
hade varit kul. Var hittar man biljetter?
-
Svar till:
de holder ikke!!!
http://www.riders.dk/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=2627[/ QUOTE ]
Handlar inte den tråden om bommarna??
-
Japp… ingen sovmorgon direkt.
-
Japp men nu ser det lite klent ut neråt för imorgon.
-
Japp.. tror det blir Lejet Ola.
Skönt att höra att så många är lediga. Ledig is da shit!!
Ses imorgon då!
-
Vad är tipsen på boende då? I tråden på reseforumet är det någon som snackar om att tälta funkar och jag gillade idén först men sedan kom jag på att man vill ju softa på en balkong med ett par kalla också. Dessutom är man ju helslut efter 4-5 timmar hård freestyle och då är ju sängen ganska trevlig.
Skall man ta en flygstol och hyra boende på plats eller vad säger ni som har varit där. Ta med prylar kommer jag naturligtvis göra.
Tror nog det skulle kunna bli en resa i början av juni.
-
Svar till:
Men en seg dag i Lejjet med 5.3 får jag mest ut av med en stubby, det är jag helt övertygad om. Synd att man har så trångt i bilen för prylarna bara…

[/ QUOTE ]
Ha… den dagen du kör en seg 5.3’a i Lejet bjuder jag på glass. Köp buss Lars! Jag håller helt med i åsikten att man skall ha en av varje. Kanske skulle man testat en FSW innan man handlade sin andra i raden av Stubbies men det får väl bli nästa gång då. har du möjlighet skall man helt klart testköra innan man väljer.
Får väl fråga S om man får testa FSW’n nästa gång… kanske imorgon.
-
..eller… ta Mercan till Lejet imorgon och ladda bakåtar!!
-
Det finns ett reseforum. Sök där så hittar du säkert lite nyttig information.
-
Konstigt att de la med en 24,5 fena. Det enda som fanns inne eller!?

-
Vilshärad är W a v e … dvs reglerna säger att man max får köra 23-fena.

-
Japp.. precis när du poppar till vrider du på huvudet. Alla hopptrick leds av huvudet och det blir lättare att komma runt.