basse
Forumsvar skapade
-
Ingen som skall ner till Lejet??
-
Chinook is da shit tycker jag. Testade den nya RDM längaren i lördags för första gången och jag kunde dra nedhalet med nävarna utan problem. STOOORA rullar. Det blir nog en sådan till skulel jag tro.
Deras nya pin-mastfot ser ju grym ut också. Den är inte gängad utan helfräst. Surfbutiken borde lägga ut en bild.
-
Jahhaaa…. nu känner jag igen dig. Tykte väl att jag hade sett dig tidigare, måste vara från bilderna på din hemsida.
-
Vilshärad blir absolut grymt om det pungar på från S eller SSV men jag vet inte om jag orkar sticka ner dit en veckodag. Kan inte vara borta från jobbet hela dagen så det får bli Lejet om det blir vind. Tänkte att jag kanske jobbar mellan 07 och 12 eller så.. beroende på temperaturen lite. Är det kallt räcker det kanske med ett par timmar surf och då stannar jag en timme till på jobbet.
Vilshärad var ju bra i lördags också men vi fick köra lika mycket. Tror vi hade bättre vinkel men sämre hoppmöjligheter. Dessutom fick vi köra bil rätt mycket och det är ju hur kul som helst!!
-
Vet iaf att jag kommer försöka vara i Lejet om prognosen för tisdagen håller i sig. Torö lär det väl vara folk på och det är ganska mycket närmre för dig dit från nkpg.
-
Svar till:
Snygg bild, kompis…
Men bra tid för så lite vind, helt klart
[/ QUOTE ]
Du måste klicka på den och sedan zooma så ser det fiint ut.
-
Mindre vågor men bättre riktning i Abbekås. Inte alls hoppbart nästan men så skönt att svänga på det ”andra” hållet. Har knappt gjort det sedan Maui i våras.
Sköna bilder!!
Killen som stod och fotade i Abbekås för gärna höra av sig med lite bilder!
-
Svar till:
spåra ur? nu förstår jag inte alls vad du menar, tycker själv att källkritik är högst relevant i frågor som denna.

[/ QUOTE ]
Mohahahaaa…
-
OK jonatan. Jag ringer dig lite senare, typ efter dmi’s 2130 prognos. Det kan mycket väl bli en bomm men vad gör det en regnig lördag. När bestämmer sig Ola ”Neggot” P då??
-
Jag bara undrade om ni kör ihop. Jag åker med någon annan eller lägger ut en blänkare om det är någon mera som vill med, har bara en plats till i bussen!
-
Jag säger bara Vilshärad. Ola å Jonatan…. skall ni sammåka? Häng med till Vilshärad, det är ju sååååå bra på SSV. Inte lika smooth som Lejet men mycket större och kraftigare.
Häääng med!
-
Hmmmm… vi ser ikväll vad som händer.
-
Var det i Mossby vi var när Johan glömde bommen? Det var ju riktigt najs. Xon på SV eller?
-
Skall det bli bra i skåne?? Kanske skall ta en tur då!
-
Nä… blåste bara 6 eller nått vid 0630