Forumsvar skapade

Sida 110 av 202
  • basse

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 11:21 som svar på: Lite lifestyle från norgeresan

Kör man söder ut från Bore går det att vildcampa på en ”gömd” parkeringsplats inne i en dunge. Bara ett tips till nästa tur.

• basse

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 11:16 som svar på: Blåst på Köp & Sälj

Svar till:

För helvete använd inte detta forum att bedriva någon häxjakt utan låt snubbarna lösa problemet själva!
    Mvh
    Ola
    S-46

[/ QUOTE ]

Bra talat…. tycker det blev väldigt mycket ANONYMA användare i denna tråd också.

• basse

Medlem
    18 oktober, 2005 vid 05:28 som svar på: Maui April

…du kanske hittar något om du söker i reseforumet. Det var en hel del snack inför förra våren.

• basse

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 17:30 som svar på: Har WindGuru fått spelet?

GP är jävligt bra på vind! Slår alltid in!!

• basse

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 12:07 som svar på: Scotland rocks

Som valigt ser det sjukt bra ut.!!!

• basse

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 07:52 som svar på: gotland och öland går av

Svar till:

Vet inte vem det var, men otur hade han igår i trollis – en bruten mast shocked.gif, en bruten bom crazy.gif, hängselelinor som gick av frown.gif samt värst av allt, en ”bilkrock” mad.gif mad.gif på parkeringen i trollis då han körde på min polares bil smile.gif och skrapade upp sin flickväns helt nylackade bil blush.gif, samt en flickvän som väntade på att få veta vad som hänt hennes bil crazy.gif crazy.gif wink.gif mad.gif mad.gif!!!

Hur gick det egentligen, får du bo kvar crazy.gif???

[/ QUOTE ]

Wodiladi wodiladi hoppsan vilken dag!!

• basse

Medlem
    17 oktober, 2005 vid 05:32 som svar på: Blåst på Köp & Sälj

Ääääähh…. var priset bara 2600??!! Det var ju inte direkt ”en helt ny bräda”… Det lät som det var en 05’a när jag läste tråden först. Jag tycker att man får ta lite ”skit” på en bräda för så lite pengar men det hela hänger på vad som sagts om skicket när man gjort upp. Senast jag handlade en bräda på konfen hittade jag ett mjukt område som jag slipade upp för att kolla på och hittade då flera mjuka ställen. Jag kollade även av med polare om de också tyckte det var mjukt, och det gjorde de. Nämnde detta för säljaren och fick tillbaka 300 som jag la på lagning. Brädans pris var 3000, dvs jag fick tillbaka 10%.

Tycker inte det borde vara så svårt för er att komma överens om en kompensation eller ta tillbaka köpet.

• basse

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 20:16 som svar på: Surf i Recife?

Tror inte det är någon vind i Recife. Hajar har jag hört talas om i det området också. Du får nog hålla dig till surfing om du skall lajja med någon bräda.

Ha en finfin resa.

• basse

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 20:07 som svar på: Blåst på Köp & Sälj

Mycket tråkigt. Är detta MatsB !? Hans grejjor har varit uppe på för diskussion tidigare. Annars har jag blivit väl bemött när jag inte varit nöjd med köpen på konfen.

Hoppas det löser sig för dig.

• basse

Medlem
    16 oktober, 2005 vid 09:08 som svar på: Soulwave-film från Klitmöller

goddmn vilkan action. SAtan vilken våg han drar av Kauil….

• basse

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 09:13 som svar på: Göteborg imorgon (fredag alltså)

Blir inget för mig heller….

• basse

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 09:12 som svar på: Öland på söndag?!

Blir det inte ridbart i Trollis?? Eller menar du något annat? Orkar nog iaf inte åka med GalenLasse denna gången. Det får fan vara lite varmt åtminstånne om jag skall köra 50 mil för surf.

• basse

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 09:09 som svar på: Andrasegel

5.8 tycker jag är minsta storleken som man skall köra ett freestylesegel i. Under detta är det vågsegel som gäller, för mig iaf. Skall du speeda måste du naturligtvis ha ett annat typ av segel. Eller så kör du ett riktigt kraftfullt segel i den storleken.

• basse

Medlem
    14 oktober, 2005 vid 05:33 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

ca 40. Jag har slutat samla in för ett tag sedan.

• basse

Medlem
    13 oktober, 2005 vid 19:33 som svar på: Brasilien – Cumbuco och Jericoacoara

De tar kort eftersom de vill kunna ta ut avgift för eventuell skada. De lägger dock på en växlingsavgift…. Håll i grejjorna, det är lätt att bli av med en väska eller två.

Sida 110 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA