Forumsvar skapade

Sida 116 av 202
  • basse

Medlem
    28 september, 2005 vid 05:37 som svar på: Torkelstorp nu!

Allt utanför skitbay är dåligt förstår jag.

• basse

Medlem
    28 september, 2005 vid 05:35 som svar på: Danmark-Öland?

Danmark rekommenderas. Gå ihop ett gäng och hyr ett billigt men lyxigt hus eller bo på vandrarhemmet i Klitmöller.

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 18:44 som svar på: Torkelstorp nu!

.. och var va du då Ian?

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 10:22 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Strålande!!!

MEN, jag får ta och meddela att sista möjligheten att vara med på detta, om jag får säga det själv, trevliga projekt är Onsdag kl 12.00. Efter det kommer jag inte ta emot flera betalningar utan hänvisar då till att gå in och bidra själv via http://www.savemiddles.com .
    Detta pga att det kommer ta ett par dagar att rodda ihop allt och betala.

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 09:22 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Det rullar in stålar fortfarande. Härligt.

Skall vi välja USERS @ SURFZONE.SE eller?? Och sedan frippes logga nr 2??? Du kan väl maila mig originalfilen på den loggan frippe. sz@fbe.se

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 08:28 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Svar till:

Hur ligger det till Basse?

Har pengarna trillat in som dom skall?

[/ QUOTE ]

Japp… så gott som. Några eftersläntrare finns det förståss men jag saknar endast ett fåtal. Dessutom hörde det av sig en schnubbe som ville vara med precis innan fikat…. Räknar med att jag pejjar i slutet av veckan vilket skulle betyda att vi kanske är uppe på listan i början av nästa.

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 07:26 som svar på: Stenungsund i morgon

Jupp.. torkelstorp!

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 07:11 som svar på: Stenungsund i morgon

Svar till:

Så långt bort ifrån dig, dessto bättre wink.gif

[/ QUOTE ]

He he.. det är inte lätt. Jag hämtar fröken vid 17 och sedan drar vi. Kanske får bli Torpet iaf om det ligger lite på O.

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 07:04 som svar på: Stenungsund i morgon

Svar till:

Basse och Staffan kommer bli helt ensamma i Tolkelstorp cool.gif

[/ QUOTE ]

Skönt.. ni som bara åker rakt fram kan ju vara där uppe, vi som snurrar behöver utrymmet själva i Torpet. Moahahaaa

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 07:01 som svar på: Stenungsund i morgon

Du behöver inte åka längre än till Tokelstorp idag Andy. När kommer du upp??

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 05:26 som svar på: Stenungsund i morgon

Ligger det lite O i vinden blir det Torpet iaf, men jag slipper helst slösa surftid på att åka ner dit om det fungerar i Askim.

• basse

Medlem
    27 september, 2005 vid 05:23 som svar på: Får man ta med hunden till Danmark?

.. dessutom skulle den där lilla rackaren få så mycket pisk av alla tyskhundar som lubbar runt på Middles att det är lika bra att lämna stackaren hemma. wink.gif

Nej då, men det brukar vara riktigt mycket lösa hundar i Middles.

• basse

Medlem
    26 september, 2005 vid 19:08 som svar på: Stenungsund i morgon

Hä hä.. Det blir Askim för mig. Toka skall på möte till 17 så jag måste hämta henne då.

Ses där då sucker!

• basse

Medlem
    26 september, 2005 vid 19:00 som svar på: Stenungsund i morgon

Hade gärna kört Getskär imorgon men stannar nog i Gbg och kör Askim eller Torpet.

• basse

Medlem
    26 september, 2005 vid 17:23 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Alla som meddelat att de skänker pengar och INTE har betalat ombedes göra detta snarast så jag kan få över stålarna till DK i slutet av denna veckan. TACK!!

Har någon något mera bra förslag på ett namn som vi kan ha i listan??

Frippe hade nog tänkt att vi skulle lägga loggan han gjort bland de andra till höger i listan, skall vi göra det??

Sida 116 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA