Forumsvar skapade

Sida 118 av 202
  • basse

Medlem
    24 september, 2005 vid 07:40 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Svar till:

har någon av fenorna powerbox? isåfall bjuder jag 400 för den.
    jag fortsätter Olas initiativ med att bjuda ut två förlängare (std diam) och ger pengen till middles. En NP 0-25 cm och en Gaastra 5-35 cm, välanvända men funkar helt ok. maila henrik@hsr.se eller reply här.

/henka

[/ QUOTE ]

Pin eller kopp kan vara bra att veta!?

Jag vet inte hur länge vi kör men en bit in i nästa vecka eller när folk blivit av med fenor, längare, stroppar mm. Vad tycker ni? Vi närmar oss 3:e platsen som ligger på 6200. Innan dess ger vi oss inte. Ligger vi nära den när det ebbat ut så pyntar jag resten.

-Sebastian

• basse

Medlem
    23 september, 2005 vid 13:00 som svar på: Torkelstorp, Fredag

Svar till:

Jag o Hanna är på om vinden håller i sig (eller rättare sagt ökar lite!).

/Staffan

[/ QUOTE ]

Vi drar nu kl 1530 från SU.

• basse

Medlem
    23 september, 2005 vid 10:52 som svar på: Hur många/vilka fenor ”bör” man ha?????

Passa på att bjuda opå Olas fenor i SAVE MIDDLES-tråden!!! Ypperligt tillfälle att få tag på bra och billiga fenor.

• basse

Medlem
    23 september, 2005 vid 10:40 som svar på: surfbutiker gbg

.. och det kan man ju nämna nu när han faktiskt själv nämnt det under ”Naish Hybrid 214*65 110l”-tråden.

• basse

Medlem
    23 september, 2005 vid 08:56 som svar på: TEST: Naish Playmate 116

Tror faktiskt de flesta i europacupen använder rätt breda brädor. Det blir lättare att hålla uppe procenten på tricken och det är det som räknas.

Hur ofta kör du freestyle med 4.7 då? Då är det ju vågväder!!! Min är 67 och den har jag kört med åpungdrag i 5.0’an med bra resultat. Underförstått är ju förståss att man byter ner fenan till 22 eller nått i de vindarna.

• basse

Medlem
    23 september, 2005 vid 08:25 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

200 för en sprillans fena. Skall Masse verkligen få den till det priset… Kom igen nu Gubbs & Gumms!

• basse

Medlem
    23 september, 2005 vid 08:22 som svar på: TEST: Naish Playmate 116

Ååå.. fölåt.. en 06’a var det ju.

Liten skada som vi snabbt fixade med lite glas bara. Börjar ju bli riktigt bra på detta nu.

• basse

Medlem
    23 september, 2005 vid 06:47 som svar på: TEST: Naish Playmate 116

Svar till:

Jag har en jp freestyle 05 och den är också 69.5cm. Kanonbräda!

[/ QUOTE ]

Det var just den vi snackade om. Peder har just handlat en PRO till priset av en beggad standard.. he he

• basse

Medlem
    22 september, 2005 vid 19:04 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Svar till:

Om man har prylar man inte använder eller skall sälja kan man ju ha en auktion här och låta pengarna gå till Save Middles (ala värsta insamlingsgalan på TV 4).

Jag inleder nedan.

[/ QUOTE ]

Yeah.. nu börjar det hända grejjor!!

• basse

Medlem
    22 september, 2005 vid 14:35 som svar på: Torkelstorp, Fredag

Jajjemän. Om det håller sig till eftermiddagen.

• basse

Medlem
    22 september, 2005 vid 12:09 som svar på: Nya vinterhandskar inhandlade

hmm.. verkar ju lurigt detta. De såg ju bra ut. Själv kör jag med öppna tummisar och det fungerade riktigt bra i vintras. Man får helt enkelt bara köra in på grunt vatten och stå och vifta lite med armarna ett tag och sedan köra igen.

• basse

Medlem
    22 september, 2005 vid 11:09 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Det rullar fortfarande in stålar. Bra jobbat.

I topp ligger Staffan med 303 pengar (samma som hans segelnummer nämligen) tätt följd av ett gäng på 300.

• basse

Medlem
    22 september, 2005 vid 09:34 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830
  • basse

Medlem
    22 september, 2005 vid 06:58 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Kanske:
    users@www.surfzone.se

Alla får gärna lägga förslag på vilka bidraget kommer ifrån. Sedan kör vi en poll på det…. laugh.gif Kan ta tid detta.

• basse

Medlem
    22 september, 2005 vid 05:30 som svar på: Sala till SAVE MIDDLES

Det kommer bli massor med folk där nere om vi inte räddar Middles.. wink.gif

Sida 118 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA