Forumsvar skapade

Sida 119 av 202
  • basse

Medlem
    22 september, 2005 vid 05:26 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Härligt att läsa mailen idag. Det ramlar in pengar till Middles hela tiden.

Bra jobbat gubbs!

• basse

Medlem
    21 september, 2005 vid 17:16 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

Tackar tackar…

• basse

Medlem
    21 september, 2005 vid 16:39 som svar på: SAVE MIDDLES, € 830

OK… Skall göra det.

Jag uppdaterar mera imorgon men ni skall veta att det rullat in mera stålar nu på kvällen.

• basse

Medlem
    21 september, 2005 vid 13:18 som svar på: Vart på jorden blåser det bäst i oktober?

Ja det är väl i princip bara att skita i Klitten resten av året, kanske blir 2 gånger max, och åka dit istället. Frågan är bara om det inte är värt mera att åka till Klitten 2 gånger då man vet att det blåser!?

• basse

Medlem
    21 september, 2005 vid 11:45 som svar på: Vart på jorden blåser det bäst i oktober?

Ja eller ett par timmar. Bra idé.

• basse

Medlem
    21 september, 2005 vid 08:23 som svar på: Vart på jorden blåser det bäst i oktober?

Svar till:

Är du säker på att flyget från Glasgow till Tiree går från Prestwick (dit Ryan flyger) och inte från Glasgow Airport?

/adde

[/ QUOTE ]

Taxi eller buss borde itne vara några problem där.

• basse

Medlem
    21 september, 2005 vid 06:56 som svar på: Vart på jorden blåser det bäst i oktober?

Vilket jivla face det är på den bilden Andy. Hade varit kul med en tripp.

Lättast är nog helt klart att flyga och sedan hyra bil. Båtarna går bara en gång om dagen till Tiree från Oban fram till den 22:e okt. Kolla här http://www.calmac.co.uk/summer-coll-tiree-timetable.html .
    Sedan kan man flyga ut till Tiree också och det kostar 27£ eller 42£ från Glasgow, men det var visst enkel och utan skatt och avgifter såg jag nu. Kanske det bästa allternativet ändå med tanke på att man får köra till Oban och sedan pejja färjan också. Färjan var faaaan så dyr. 12.6£ per person + 74£ för en bil. Ho ho ho…. det blir ju för tusan nästan 1800 spänn ENKEL. Bil måste man nog ha på ön iaf. Priserna på båten tror jag bara är i pund, har inte koll på om det är € istället.

Även om man skulle ha otur och inte få någon vind så kan man ju alltid dricka en jivla massa god Whiskey och det är ju inte helt fel det heller

• basse

Medlem
    21 september, 2005 vid 05:56 som svar på: Trygghansa vs Länsförsäkringar i ”Båtförsäkring”

Då är Folksam bättre på den fronten:
    Försäkringen gäller inom Norden och i de nordiska ländernas territorialvatten.

Mer om den försäkring jag har kan man läsa här: http://www.folksam.se/resurser/pdf/s7786.pdf

• basse

Medlem
    21 september, 2005 vid 05:48 som svar på: Bästa freestyle spot S-S0?

Torpet lätt… grin.gif
    Beror ju på var i stan du utgår ifrån. Rambo bor på ön och är således ö-bo och åker därför gärna till en annan ö. Själv bor jag på fastlandet och då blir det lättare att dra till Torpet. Tycker inte det blir byigt i Torpet på SSO. Intaget är också bra.

• basse

Medlem
    21 september, 2005 vid 05:19 som svar på: Trygghansa vs Länsförsäkringar i ”Båtförsäkring”

Har folksam nu och får ut en lagning hos Uffe utan problem. Killen jag snackade med var riktigt trevlig. Det funkar ju iof bara om det är en riktigt stor skada eller om riggen går sönder på något vis och om prylarna är hyffsat nya. tycker jag iaf. I detta fallet var brädan bra 1 månad och skadan riktigt stor så jag lämnade in den till uffe direkt. Hade det varit mindre och om 6 månader så hade jag nog lagat själv. Självrisken ligger på 1500 så man kan plasta och slipa en hel del innan man kommer upp i den summan. Killen på Folksam verkade mest glad att inte riggen gick sönder. Snäll som jag är sa jag att det bara var brädan. Hade nog kunnat plocka ut en mast och en bom utan problem men man får väl tänka som så att man kanske kör sönder något mera snart igen.

• basse

Medlem
    20 september, 2005 vid 14:09 som svar på: TEST: Naish Playmate 116

Moahahahaaaa…

Näe… Peder är i Stockholm ju.

• basse

Medlem
    20 september, 2005 vid 11:53 som svar på: TEST: Naish Playmate 116

69,5 centimeter

• basse

Medlem
    20 september, 2005 vid 10:59 som svar på: TEST: Naish Playmate 116

Svar till:

Det platta decket såg riktigt radikalt ut…

[/ QUOTE ]

… kändes som att bakbenets knä skulle vikas åt fel håll först… men jag klarade det. smile.gif

• basse

Medlem
    20 september, 2005 vid 08:54 som svar på: Nån som funderar på tollenäs i em/kväll?

Tror jag har ett skapligt stålmannen shot på dig MITT i en duckis. Har haft lite datorproblem men detkommer kanske bilder ikväll. Hör av dig när ni drar till Askim!

• basse

Medlem
    20 september, 2005 vid 08:46 som svar på: TEST: Naish Playmate 116

Jag håller med om carvingen även om jag inte gör några downwind360 som du. Den svänger bra. Fenan är ganska svängig vilket är kul helt klart.

Sida 119 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA