Forumsvar skapade

Sida 130 av 202
  • basse

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 10:53 som svar på: Klitmöller i veckan!

Svar till:

ps. jag är tjock

[/ QUOTE ]

… ”igen” hade suttit fint efter den meningen. wink.gif

DMI’s 5-dygnare ser inte så bra ut efter onsdag eller!? Grymt sugen!!!! Minns ju de två första dagarna på semestern. Sååå bra det var i Middles då.

Alla som inte hänger på denna veckan kan ju boka in helgen 20/21 då planerar vi en resa om det ser bra ut. Sedan är det bara å åk på prognos hela sept och okt.

Ladda på nu!!

• basse

Medlem
    21 juli, 2005 vid 16:54 som svar på: Fredag i Rullsand

Tackar tackar. Sitter i Älvkarleby nu så det är ju liksom bara att rulla ner och kolla läget imorgon. Skall bli riktigt ball att testa Rullsand.

Vi ses! (vi har den silvriga v-klassen och kör SO för hela slanten)

Oåxen…. vad har du att välja på ??? kom upp nu!

• basse

Medlem
    20 juli, 2005 vid 20:09 som svar på: Fredag i Rullsand

Blir det inte rak ON på N??? Fungerar det med kortärmat eller skall jag slänga ner torrisen??
    Kommer inte in på tungsurf.com .

Jag vet hur man kör ut till Rullsand men skall man köra in till vänster när man kommer ner till campingen?? In i betalparkeringen??

• basse

Medlem
    20 juli, 2005 vid 19:46 som svar på: Fredag i Rullsand

Funderar på att ta den vägen på g upp till Åre. Var parkerar man???

• basse

Medlem
    20 juli, 2005 vid 19:45 som svar på: 34knop på haga Öland idag.

Ursäkta om jag sitter här och småler åt dig Janne. Man kan inte mycket annat efter denna våren/sommaren.

• basse

Medlem
    20 juli, 2005 vid 19:40 som svar på: Klitmöller i helgen!!??

Det var ruggigt bra i helgen. Lördagen i Middles helt underbar.

Våran minitripp på 5 dagar gav utdelning. 2 pass riktigt najs vågsegling i Middles och 3 kul freestylepass.

Bilder kommer efter semestern.

• basse

Medlem
    15 juli, 2005 vid 09:13 som svar på: Test på panoramabild

Svar till:

plocka ihop bilderna lite

[/ QUOTE ]

Jäjä… jag skall göra det. Kanske bättre att plocka in dem i Photoshop och kirra till det lite där. Men i mitt program kunde jag inte göra så mycket. Får ta och fixa lite på detta under semestern. Återkommer. Någon kan kanske tipsa lite om hur man gör för att plocka ihop en sådan här bild. Skall man börja med en bild och sedan klippa ut seglaren från övriga bilder och lägga uppepå, eller lägger man med lite runt omkring från alla bilderna?? (det beror nog på hur många bilder sekvensen består av skulle jag tro. Tror jag hamnar på max 5-6 per trick/hopp.) Tips på sajter som man kan läsa lite på tas tacksamt emot också.

Kalle> Självklart skall du få originalet men det kommer ta 3 veckor. Åker till Klitmöller kl 16 idag och sedan direkt till Åre. Hemma igen den 7:e och då måste man ju vila efter semestern lite wink.gif. Har några till på dig som jag kan plocka ihop.

• basse

Medlem
    15 juli, 2005 vid 07:16 som svar på: Klitmoller/Hanstholm is being closed by windmills!

Man kan även skriva in sig här:

http://www.riders.dk/save-middles/

• basse

Medlem
    14 juli, 2005 vid 18:44 som svar på: Test på panoramabild

Grubby by kelso

• basse

Medlem
    14 juli, 2005 vid 12:55 som svar på: När är brädan torr från vatten?

Man kan även bara dinga igen skadan och ta den extra vikten ett tag och sedan, förslagsvis i vinter när du kanske inte surfar så mycket, ta upp skadan och repa den. Då kan man även borra upp lite i nos eller tail och ställa den så det rinner ur hålet. Jag tänker som så att det inte spelar så stor roll om man öppnar upp den lite till eftersom 2:a handsvärdet redan är rökt iom den första skadan. Det är bättre att fokusera på att få den torr igen tycker jag.

Det var väl ungefär så Peder sjorde igår men tidpunkten kanske inte var den bästa. Och det var lite stort han tog upp nosen. grin.gif

• basse

Medlem
    14 juli, 2005 vid 11:40 som svar på: Hur klistra fast kastfallsskydd?

Kontaktlim fungerar skitbra.

• basse

Medlem
    14 juli, 2005 vid 11:37 som svar på: Klitmoller/Hanstholm is being closed by windmills!

Skickat.
    Klart det finns andra platser men det är ju väldigt nära till indstrin förståss. Mellan piren och hamnen ser det ju ut att få plats 3 st och sedan en till innan för dessa.

• basse

Medlem
    14 juli, 2005 vid 09:46 som svar på: Marocko 2005

Din gottegris… Hur går det med frammåten??

RockOn.

• basse

Medlem
    14 juli, 2005 vid 09:24 som svar på: JP 2006

Specs!

.

• basse

Medlem
    14 juli, 2005 vid 05:54 som svar på: Syncro, Joker och Beast + F2 Gurilla & NS RDM!!!!

OJ.. nu blir det svårt att välja ”stor”-vågis. Gurilla 86 verkar trevlig.

Sida 130 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA