Forumsvar skapade

Sida 132 av 202
  • basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 17:08 som svar på: Boardbags vilka är bäst/sämst

Håller med. Det är nog ProLimit som är bästa pris/prestanda…

• basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 16:41 som svar på: F2 Chilli 109

Svar till:

Ville egentligen vara retas lite med vissa Starboard-fantaster och deras EVOs. smile.gif

[/ QUOTE ]

grin.gif

• basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 16:32 som svar på: Panasonic DMC FZ20???

Tele (50% av originalfilen)

• basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 16:30 som svar på: Panasonic DMC FZ20???

Första testet:
    Wide (50% av originalfilen)

• basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 08:30 som svar på: rdm mast i np expression?

Just expression kan vara lite lurigt att rigga på andra master än NP tror jag. GUN Loop75 går utmärkt på min 6.9 men tex North gick inte alls på 5.7an vi hade tidigare. Tror det går någon sorts gräns runt 5.7/5.8 eller nått där seglen blir mera känsliga för mastvalet än mindre segel. Testade aldrig RDM i mitt 5.7 så jag kan inte bedöma det men det borde inte vara några problem att kunna testa hos någon butik eller av någon polare.

• basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 08:22 som svar på: Panasonic DMC FZ20???

Svar till:

Kommer imorgon om de håller vad de lovar!

[/ QUOTE ]

.. och där kom den. Pixmania kan varmt rekommenderas. Leverans inom 48 timmar precis som lovat. Jivlar vilket trimmat system det måste vara på DHL och sånna ställen. 3h 50 min från Köpenhamn tills jag öppnade kartongen. Nästan lika imponerande som en enhands-enfots bakåt!!

• basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 08:16 som svar på: Äntligen semester!

Shit vad najs… Vi hade faktiskt planerat att dra till Stavanger men nu blir det en kortis i DK istället. Vill du ha ett bra ställe att bo i bussen på så åk söder ut från Orre (tror jag) på höger sida i en dunge finns en stor parkering mellan alla träd. Man parkerar på gräs/grus under lite vindpinade tallar. Klockrent.

Du har väl denna???
    http://www.surfsentrum.no/srf_spot.php?m=2

• basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 06:46 som svar på: Bråttom… Reservdelar till cheva??

Clinterg & Way eller nått heter ett ställe som ligger vid besiktningen i Mölndal. Kommer du söderleden från Askim ser du det från vägen. Det ligger lite Kakelbutiker bredvid också.

Hittade det:
    http://www.kliway.net/

Lycka till.

• basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 06:39 som svar på: PWA, just nu…

Living på samma plats som många stornamn. Starkt jobbat!!!

• basse

Medlem
    7 juli, 2005 vid 06:29 som svar på: Challengers master??

Svar till:

Jag har en Challenger Needle mast som jag är grymt nöjd med.

[/ QUOTE ]

Nämen vad bra då köper jag 3. wink.gif

Du skulle inte kunna tänka dig att skriva lite mera. Typ. Vilken längd du har? Har du testat med och utan mellanbiten och med vilka förlängningar på respektive? Har du tex testat en 400+30(mellanbiten)+30(längare) på en 6.2’a med bra drag?? Jämförde du det med en vanlig 430+30(längare)?? Hur kändes det??? Vilka segel kör du med??? Kom igen nu och testa lite.

Man skulle kanske vilja se ett sådant test från Surfbutiken själva kanske.

• basse

Medlem
    6 juli, 2005 vid 13:56 som svar på: PWA, just nu…

Imponerande att Campello gick så långt i Vågens andra dubbel.

• basse

Medlem
    6 juli, 2005 vid 13:10 som svar på: Vindsurfing – Wintersport????

Så du gillar detta mera då?? laugh.gif

• basse

Medlem
    6 juli, 2005 vid 12:13 som svar på: Panasonic DMC FZ20???

Kommer så snart jag fotat nått i surfväg. Efter helgen kanske.

• basse

Medlem
    6 juli, 2005 vid 11:53 som svar på: Val av ny bom?

Svar till:

Ett problem var att efter ganska kort tid åt sej tampen i frontbeslaget in i plasten så att det inte gick att spänna åt runt masten.

[/ QUOTE ]

Har haft samma problem med min Windsurfing.se. Testade att byta till ett annat sänne, nämligen LS, men det blev samma nästan direkt. Tror iof att .se bommen har ny plast i frontbeslaget. Ring och hör. Det är riktigt kass när man inte får rätt spännkraft fram.

• basse

Medlem
    6 juli, 2005 vid 06:10 som svar på: Komplettering/uppdatering

Du har nog lite mera utrymme att jobba med om du väljer en freestyle på lite mera än 105 om du väger 95. Jag hade nog satsat på TT 115 om du går för en FS men just den är kanske inte den snabbaste. Annars Skate 112 kanske.

Sida 132 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA