basse
Forumsvar skapade
-
Grekland hade varit så jivla najs. Vad kan få loss en tur för?? Tar man med egna prylar eller hyr?
-
Svar till:
Jag vågar inte lova nåt som Old-dude
[/ QUOTE ]
… kan jag få låna din rdm-längare då?

Skämtåsido. Självklart skall du köra på med Vulcanon. Det är så jivla gött att sätta ett freestyletrick man nött på 100 gånger.
-
Svar till:
Därimot tycker jag du skall testa grubby, kan knubbis Basse så kan den surfande pinnen Lars.K göra det

[/ QUOTE ]
fack ju din bratt! Jag har inte sett dig sätta ett enda av dina venezuelatrick ännu.
Lasan… Lyssna inte på Ramboo han är kass. Men jag föreslår att du kör på Vulcanon först för att komma igång å slajda lite. Och sedan går du vidare på Grubbyn.

Jag tror nog att det tog längre tid att komma nära en Vulcano än en Grubby för mig men då kunde jag ju redan vulcanon rätt bra.Vi kan starta Old-dudes FC (freestyle club) och smiska glina (Ramboo, Zehlertz, å de andra) på stjärten med dina RDM-längare!!!

-
Har tvätt så det blir nog inget. Men man vet aldrig.
-
Är det inte 12 månaders garanti på sömmar, minst. Och det som gäller är nog att de går upp av sig själva alltså inte slits av. Bara att ringa och höra med de du handlade seglet av.
Självklart skall du lämna in det och fråga om ett annat istället. -
Svar till:
Jaa, nu är ni väl redan där så imorgon får man troligen, om den nu är toklågt vatten, höra vad jäkla fel det var med Torkelstorp. Hoppas ni passar på att märka ut stenarna när ni ändå går omkring i vattnet letande efter fendjupt.
H-J[/ QUOTE ]
Det var inte lägre vatten än vanligt och de största stenarna närmast stranden är ju redan utmärkta så det är inget problem. På denna riktning kör man ju dessutom söderut och där blir det djupt så det hade nog gått bra med en 70 fena också.
Det såg rätt sunkigt ut när vi kom, inga gäss och lite regn. Tänkte att vi lika gärna kunde snurra lite segel eftersom vi kört ner. Gick ut med 6.9 och först var det lite guppigupp men sedan kom det igång lite mera och jag planade iaf mestadels. Inte så varmt med regn nästan hela tiden men grymt platt och det släckte abstinensen för ett par dagar för mig iaf. Dessutom var det grymt nära att jag satte min första Grubby så jag är helnöjd!
-
shadapp själv din lille rackare. Kom ner till Torpet idag skall du få se lite hardcore pflasswasser action…hoppas jag.
-
Gör något vettigt istället din KODD!!!

-
Skulle tro att det är allt mellan N och O. Men det hela beror ju en del på var man bor/jobbar. Från mig tex går det ganska mycket snabbare att köra till Torpet än till Öckerö, framförallt vid 17-tiden.
Nu ser det ju bra ut!!!
-
Får jag någon rapport kan jag lägga in den här. Inga problem.
Just nu ser det inte så mysigt ut med ganska mycket regn här i Fiskehamnen.
-
Vet inte hur det är på rak O men om det är SO så gör det säkert det. Intaget brukar ju vara bra då. Bor och jobbar på fel sida för detta allternativ bara.
-
Du Mark… Skulle det inte gå att ställa upp ett par containrar i anslutning till denna stuga?? En sådan kan ju också ställas på lite mera, för båtuppställning, dålig mark med hjälp av lite plintar.
-
Svar till:
Tror ni verkligen det blir så mycket vind i torkel idag?
[/ QUOTE ]
Kan bli hur bra som helst, kan även bli hur dåligt som helst. Jag kan inte få dagens grafer från Onsalamätaren så jag vet inte riktigt. Helt klart värt att köra ner och kolla iaf. Den som är först på plats strax efter 16 får gärna tipsa med ett meddelande till 0708 51 98 38. Synd att det skall kosta pengar med surfnet numera. Dagar som denna är det ju ett riktigt bra hjälpmedel mot bomkörningar.
-
Svar till:
Jag är sugen… Ska bara fixa bil/skjuts.
[/ QUOTE ]
Vi har tyvär ingen plats annars hade det inte varit några problem.