basse
Forumsvar skapade
-
Det går att beställa från Swell.se ringa och snacka med Henrik bara så ordnar det sig nog. Jag har en kort bag till min AmiGu som fixades från Ytspänning. Aerotech tror jag det är.
-
Är bilden där gubbarna är på g i från Middles?? Var det grymt lågt vatten ?? Öland var också bra… NOT!
-
… inte omöjligt att man kommer över en helg till då…. Allt för lite Waves!
-
Det blir ju brantare fejs på dina foton Masse.

-
Låter jivligt gött det där Staffan. Synd att man valde Öland, inte för att det inte var kul men det hade varit roligare i Klitmöller.
-
…kunde man ju räknat ut att det skulle bli såhär.
-
Förra veckan var väl bra men hur har denna veckan varit??
-
basse
Medlem29 april, 2005 vid 10:28 som svar på: Björkäng eller Torkelstorp i eftermiddag / kväll?Vi sticker ner till Torkelstorp vid 1530 också.
Kul att det blir ett gäng!
-
Moahaahaaa!!
Bort med alla dumma fula föredetta-surfare som precis börjat kajta och heter Ian.
-
basse
Medlem29 april, 2005 vid 06:35 som svar på: Björkäng eller Torkelstorp i eftermiddag / kväll?Vi sticker till Torkelstorp. Skall försöka åka vid 15 om alla i bilen kan komma loss. Hoppas det inte börjar regna bara.
-
Skriv inte upp prognosen nu så jag blir besviken. Men å så kul det hade varit med 4 dagars segling. Minns Pingst för 2 år sedan…
-
Funderade också på det men det får nog bli lite varmare först….
-
Det är väl rätt bra… fel sida av stan för oss bara. Jag har bara parkerat på ”rätt” ställe en gång men skulle det vara fullt där så kan man köra 200 meter till längs stora vägen och parkera på bergshällen som nästan kommer upp på vägen och sedan bära ner grejjorna till en liten strand.
Det blir väl tokplatt vad jag kommer ihåg.