basse
Forumsvar skapade
-
Visst gör han det men det är nog lättare att få jobb på Walléns lager än på Kepplers lager….
-
Hoppas man kan testa en på Maui. Anders skrev ju att det inte skulle vara några problem. Dessutom är man ju gammal Limpan-räv så bräker man på med lite härlig Östgötska så fattar han ju att man gått den hårda skolan på Roxen och kan dä här mä surfing dö…..
-
Så grabbarna som kör i Lejet kör olagligt alltså. Tycker det är rätt jobbigt med avgaserna när de är ute samtidigt.
-
Vi får ju hoppas att det hela blir bättre nu när de får in lite folk på heltid på vindsurfingen.
-
Ni är ju lätta hela bunten…. jag väger 85 så jag plockar nog med 5.7’an också. Har inte möjlighet att byta till en större vågbräda.
-
Körde du inte större Mag?? Hmmm… kanske skall slopa 5.7’an då…. Fast vi kommer nog köra endel plattvatten med tjejerna, framförallt i början.
-
Precis som Calle skriver verkar uthyrarna väldigt flexibla med byta av bräda och segelstorlek. Vi planerade först att ta med riggar men tar nog med allt till slut iaf.
Maila runt lite och fråga om priser… vi fick rätt mycket bättre pris än listat men det var när vi var 6 pers som skulle hyra. Kolla även http://www.secondwindmaui.com (tror jag det var)
-
Tja,
vi åker den 21/3 och stannar 3 veckor. Vi är två och kommer försöka få med 5.7-5.4-4.7-4.2. Adde med sambo tar med 5.4-4.7-4.0De vi snackat med menar att det skall räcka med de storlekarna.
Ses.
-
Ta bort punkten i slutet av adressen.
-
Maui den 21/3 till 8/4. Så gött det skall bli.
-
Nice style!!!

-
Jag ångrar lite att jag inte handlade en 3ccd’are direkt. Man vill alltid ha bättre kvalle efter ett tag. Kollade på sony 330 men handlade en 33’a istället. Den är rätt bra men man kan lika gärna handla den lite billigare som inte har färg i sökaren..
-
Ja nu drar vi till tyskland på en RIKTIG bunkringsresa….
Kul med andra shoppar som pressar priserna. -
Bra idé. Möjlighet att tipsa genom antingen konfens meddelandesystem eller epost vore bra.
-
Jaha… en 1D. Tänkte väl att det var något i hästväg.
Är så sugen på en bättre kamera men det får bli en resa till Maui istället!! Har en Sony V1’a som tar mycket bra bilder men som inte håller för zoom-kraven i vindsurfing. Inte ens den största konverter kan få till det.