Forumsvar skapade

Sida 155 av 202
  • basse

Medlem
    4 februari, 2005 vid 15:05 som svar på: Skit väder!

Svar till:

nästa helg kommer det igen: http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn2161.html

[/ QUOTE ]

Vad blir det för temperatur då?

• basse

Medlem
    4 februari, 2005 vid 09:07 som svar på: Film på FTP’n

Nu ligger den uppe!!

• basse

Medlem
    4 februari, 2005 vid 08:06 som svar på: Ultimate Travel Guide
  • basse

Medlem
    4 februari, 2005 vid 07:43 som svar på: Vart får jag tag på en boardbag?

Svar till:

Vi är på vårt lager alla vardagar mellan 8.30 till 17

[/ QUOTE ]

Du menar att ni skall börja vara där mellan 8.30 och 17?? Jag har fått komma ”mellan 12 och 13” och Kristian har ju tydligen inte kunnat få tag på er.

• basse

Medlem
    4 februari, 2005 vid 07:28 som svar på: ?Digital Systemkamera?

Vad använder du då Danne2?? Dina bilder är alltid så skarpa och fina i färgerna.

-Basse

• basse

Medlem
    3 februari, 2005 vid 14:04 som svar på: Dubbel Boardbag

Vikten spelar in lite. Tex så väger Adde’s specialbag till Hybriden hela 9 kg (men den är fin). Julen hjälper ju till när man skall hantera den själv men totalvikten på hela packetet kan ju vara avgörande.

Är lite sugen men vet inte om vi har användning av en. Dessutom kostar en ny Prolimit dubbel bara 200 mer.

• basse

Medlem
    3 februari, 2005 vid 09:23 som svar på: Segelfråga 6.4 nästa steg neråt?

Naish Boxer…. där har du ett segel med fetdrag. Fetaste allt skulle jag säga.

• basse

Medlem
    3 februari, 2005 vid 09:19 som svar på: Dubbel Boardbag

Ser ju fin ut…. men den är ju 40cm för lång.
    Vad väger den??

• basse

Medlem
    3 februari, 2005 vid 07:16 som svar på: Sveriges bästa vågseglingsspot?

Vilshärad blir bra ganska tidigt. Har iof bara kört där ett par gånger men då var det riktigt fint med 5.7’an. Det som är riktigt bra Halmstad är att det är lätt att byta ställe om det blir för på.

• basse

Medlem
    2 februari, 2005 vid 13:10 som svar på: Snabb fråga: 5.6-6.7 OK?

Svar till:

(5 segel å 5 master å 3 bommar å 3 längare å …)

[/ QUOTE ]

å… 5 brädor…. grin.gif

• basse

Medlem
    2 februari, 2005 vid 12:46 som svar på: Snabb fråga: 5.6-6.7 OK?

Inga problem. Jag kör 5.7 – 6.9 och det fungerar bra.

• basse

Medlem
    2 februari, 2005 vid 10:09 som svar på: Vart får jag tag på en boardbag?

Jag måste kommentera priserna på Wallén nu.

För den service och de lokaler ni erbjuder försäljning från borde inte era priser ligga på den nivån de gör. Jämför priserna på bagar (ordinarie pris) med Surfbutiken.nu. En dubbelbag hos er kostar till ordinarie pris 2695 kr. Hur kan ni ligga 1200 kr dyrare än Surfbutiken. Det samma gäller för Fusion baggarna.

Även om man är bosatt i Göteborg och skulle kunna åka ut till ert lager, när det passar er att vara där, så finns det ju absolut ingen anledning att handla från er med de priserna. När man varit inne på Udéns och kollat lite så ser man att det är samma priser där som är listade som ”internet-pris” på er hemsida.
    Vaddå internet-pris.

-Basse, som stöder lokala handlare MED service

• basse

Medlem
    1 februari, 2005 vid 15:46 som svar på: Maui med familj.

Vi kommer bo på manaaina (tror det finns på http://www.manaaina.com) en bit bortanför Hookipa. Rätt billigt fast inte så nära till spotsen. Kommer dit den 21:e mars och sticker den 8:e april.

Ses

• basse

Medlem
    29 januari, 2005 vid 12:15 som svar på: Kolla film från Stavanger, Norge

Har varit och vågsurfat en vecka i Stavanger och såg riktigt bra vindsurfare den dagen det blåste. Juli är väl inte bästa månaden kanske.
    För oss från Västkusten är det ju väldigt många timmar närmre till Klitmöller och därför åker man ju dit. Till klitmöller kan vi ju dra på prognos så sent som fredag kväll och få 2 bra dagar. Stavanger måste man planera och sedan sticka även om det ser kass ut (nästan alltså).

Men jag håller med…. och tycker bra förhållanden på Jären verkar mycket bättre än det jag kört i Klitmöller.

Det kanske får bli en vecka där med bussen i Augusti.

• basse

Medlem
    28 januari, 2005 vid 13:15 som svar på: Årets fulaste segel

Trevligt trevligt. Läste ju recensionerna från ”Hot-kväll Stockholm” och det gick ju inte av för hackor det inte verkade det som. Bokade upp den kvällen direkt nu. Har det inte löst sig med bag til resan då kanske jag kollar in din då.

Sida 155 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA