basse
Forumsvar skapade
-
Ullstrumpor fungerar riktigt bra. Körde också med försvarets innan jag handlade ett par neoprenstrumpor som fungerar ännu bättre.
-
Vilka skall du åka med?? Kan man plocka med egna grejjor om man åker charter?? Någon som vet?
-
Hoppsan… tuff anonym person… Är det du som jobbar på WMdata i Bromölla eller?? Moahahaha
Ärligt talat… hur jobbigt är det att ta med en sk8 bräda från Hawaii. Jag förstår att DU inte skulle orka det som inte ens orkar logga in.
-
Spelar väl inte så stor roll med 500g planka till.
-
Bussgods är ju klockrent.. och billigt.
-
hmmm… den där skidsemestern verkar inte lika lockande längre….
-
Hade varit trevligt att testa en massa segel den 10:e. Skall komma ner och testa den där flamman iså fall.
-
Svar till:
från hotsailsmaui.se:BOKA TORSDAG 9 DECEMBER, KLOCKAN 19.30. Vi ses på Elvström-Sobstads (fd Doyle) segelmakeri i Fisksätra marincentrum, Nacka, klockan 19.30. Vill du ha en mer utförlig inbjudan: skicka ett email till jesper.blomberg@hhs.se
var där för två år sen tror jag. kul o se sakerna live o lite film var det nog med.nära saltis e det ju i alla fall.om jag hinner så drar jag dit.
[/ QUOTE ]

-
Va!!?? Har Rambo höjt bommen? det kan inte vara sanning. Den killen kör med låg bomm.
Japp… Björlanda går lätt in på topp 3 choppigaste spotsen i sverige om det blåser mer än 5.4.
-
Hmmm… den kan man bara köra på XP. Har win2k på jobbet.
-
Kunde inte se den. Vilken Codec är det?
-
Det var där jag menade…. men jag har fixat åk ner till Väjvsen!!
-
om man nu skall skaffa sin första lilla vågis…. vilken typ tycker ni man skall skaffa då?? Stubby eller Eel??