Forumsvar skapade

Sida 162 av 202
  • basse

Medlem
    9 december, 2004 vid 12:05 som svar på: Vänersurf (bilder)

Ullstrumpor fungerar riktigt bra. Körde också med försvarets innan jag handlade ett par neoprenstrumpor som fungerar ännu bättre.

• basse

Medlem
    9 december, 2004 vid 11:05 som svar på: Budgetresa i jan/feb….Vart åker man?

Vilka skall du åka med?? Kan man plocka med egna grejjor om man åker charter?? Någon som vet?

• basse

Medlem
    8 december, 2004 vid 13:50 som svar på: Mast val?

Vill du ha en styvare 400 mast är GUN loop75 nog en av de styvare du hittar på marknaden. Ganska lätt är den också. Mastvalet beror ju ganska mycket på hur mycket pengar du vill lägga efter att du handlat dina 3 segel.

• basse

Medlem
    8 december, 2004 vid 12:10 som svar på: Nån som är på Maui som ska hem snart?

grin.gif

• basse

Medlem
    8 december, 2004 vid 11:11 som svar på: Nån som är på Maui som ska hem snart?

Hoppsan… tuff anonym person… Är det du som jobbar på WMdata i Bromölla eller?? Moahahaha

Ärligt talat… hur jobbigt är det att ta med en sk8 bräda från Hawaii. Jag förstår att DU inte skulle orka det som inte ens orkar logga in.

• basse

Medlem
    8 december, 2004 vid 09:25 som svar på: Nån som är på Maui som ska hem snart?

Spelar väl inte så stor roll med 500g planka till.

• basse

Medlem
    8 december, 2004 vid 09:24 som svar på: Frakt mellan Göteborg och Stockholm

Bussgods är ju klockrent.. och billigt.

• basse

Medlem
    7 december, 2004 vid 10:57 som svar på: Mauibilder

hmmm… den där skidsemestern verkar inte lika lockande längre….

• basse

Medlem
    7 december, 2004 vid 06:41 som svar på: hotsailsmaui 2005

Hade varit trevligt att testa en massa segel den 10:e. Skall komma ner och testa den där flamman iså fall.

• basse

Medlem
    6 december, 2004 vid 15:03 som svar på: hotsailsmaui 2005

Svar till:

från hotsailsmaui.se:BOKA TORSDAG 9 DECEMBER, KLOCKAN 19.30. Vi ses på Elvström-Sobstads (fd Doyle) segelmakeri i Fisksätra marincentrum, Nacka, klockan 19.30. Vill du ha en mer utförlig inbjudan: skicka ett email till jesper.blomberg@hhs.se

var där för två år sen tror jag. kul o se sakerna live o lite film var det nog med.nära saltis e det ju i alla fall.om jag hinner så drar jag dit.

[/ QUOTE ]

smirk.gif

• basse

Medlem
    6 december, 2004 vid 10:56 som svar på: Film från Björlanda 5 dec.

Va!!?? Har Rambo höjt bommen? det kan inte vara sanning. Den killen kör med låg bomm.

Japp… Björlanda går lätt in på topp 3 choppigaste spotsen i sverige om det blåser mer än 5.4.

• basse

Medlem
    6 december, 2004 vid 08:22 som svar på: Film från Björlanda 5 dec.

Hmmm… den kan man bara köra på XP. Har win2k på jobbet.

• basse

Medlem
    6 december, 2004 vid 06:36 som svar på: Film från Björlanda 5 dec.

Kunde inte se den. Vilken Codec är det?

• basse

Medlem
    3 december, 2004 vid 12:53 som svar på: Surf i gbg på sönd…?

Det var där jag menade…. men jag har fixat åk ner till Väjvsen!!

• basse

Medlem
    3 december, 2004 vid 12:52 som svar på: 2005: The year of the stubby?

om man nu skall skaffa sin första lilla vågis…. vilken typ tycker ni man skall skaffa då?? Stubby eller Eel??

Sida 162 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA