basse
Forumsvar skapade
-
Kollade kartan just och Hjuvik tycker jag väl inte ser ut att fungera så bra på NO. Sillvik ligger mitt emot nordöstra Björkö. I NO kommer Nordre älv ut. Det kan vara lite lurigt att komma tillbaka bara om det skulle vrida ner mot O medans man är ute. Kör genom Torslanda en bit och sedan in vänster där det står hänvisning till en Camping och bad. Kör sedan tills du kommer till vänplatsen. Är bommen öppen är det bara att bränna rakt fram och ut höger på udden så långt du kan. Där finns gräs att rigga på i lä. Sedan är det bara att rippa…. Se bilderna…
Jag får kolla lite senare hur vinden ligger och bestämma då. Hör gärna av er om ni drar någonstans. 0708-519838
-Sebastian
-
Eh… det är väl rätt mycket jobbigare att köra till Öland än Malmö från Göteborg… tycker jag iaf.
-
700-1000.- satan.. tror du måste försöka komma ut oftare så du får fler dagara att slå ut skadorna på. Men jag håller med, det kostar på. Men jag har slutat tänka på det nästan… men vill ju surfa och vet hur man blir när man inte kan..
-
Inte några utifrån men det var ett par av klubbens medlemmar som hade sina husvagnar/bilar där över helgen. Gott om plats att parkera på. Skitbra. Vi kommer nog åka ner på pingst igen, om vi inte orkar över till Öland.
-
.. och sandpapprar du för mycket klipper du ut en bit aluminium ur en burk och sätter runt fenbasen så att det inte glappar!!
-
Vi var i Klagshamn förra helgen och fick bra surf på lördagen. Det kan jag rekommendera.
-
Observera att det är FEL vägbeskrivning till Torkelstorp på den sidan. Du skall passera Shell-macken och sedan ta vänster vid gula skylten ute på fältet. Sedan stämmer det väl att man skall hålla vänster uppe vid gården och köra under motorvägen och efter ett litet tag ta vänster igen över färisten. Man ser vimpel och master påväg ut.
Ses
-
Jupp.. har en Lopp75 400 som är strålande… men nu är ju inte jag någon mastexpert direkt. Lite styv kanske men det gör inte mig så mycket som har lite vikt.
-
Torkelstorp är ju rätt OK. Tänker nog sticka dit idag!
-
Klart man inte orkar bort till sandvik om man har prylarna på klubben.