Forumsvar skapade

Sida 189 av 202
  • basse

Medlem
    9 maj, 2004 vid 16:08 som svar på: Gbg idag?

Saga och jag körde i Torkelstorp i fredags. Det var helt ok, speciellt söder om piren (vänster när man kollar ut). Hörde att det var en massa folk i Gottskär. Torkelstorp fungerar faktiskt ganska bra även på Ö.

• basse

Medlem
    7 maj, 2004 vid 11:51 som svar på: Gbg idag?

… vi kommer nog sticka ner till Torkelstorp och testar läget där. Tjejen gillar stället och det fungerar rätt bra på O faktiskt. Drar från jobbet om 10 min men måste hem först. Är väl nere vid 1530 skulle jag tro.

-Basse

• basse

Medlem
    7 maj, 2004 vid 10:12 som svar på: SPOTCHECK – Hjuvik, Göteborg.

Bra jobbat Staffan….

• basse

Medlem
    7 maj, 2004 vid 10:08 som svar på: Gbg idag?

Fungerar det verkligen idag Staffan?? Det ligger ju på ONO… oj vad hände på Onsala nu?? 12 m/s!! jihaaa

• basse

Medlem
    7 maj, 2004 vid 10:04 som svar på: Gbg idag?

Kollade kartan just och Hjuvik tycker jag väl inte ser ut att fungera så bra på NO. Sillvik ligger mitt emot nordöstra Björkö. I NO kommer Nordre älv ut. Det kan vara lite lurigt att komma tillbaka bara om det skulle vrida ner mot O medans man är ute. Kör genom Torslanda en bit och sedan in vänster där det står hänvisning till en Camping och bad. Kör sedan tills du kommer till vänplatsen. Är bommen öppen är det bara att bränna rakt fram och ut höger på udden så långt du kan. Där finns gräs att rigga på i lä. Sedan är det bara att rippa…. Se bilderna…

Jag får kolla lite senare hur vinden ligger och bestämma då. Hör gärna av er om ni drar någonstans. 0708-519838

-Sebastian

• basse

Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:43 som svar på: Vart i helgen??

Eh… det är väl rätt mycket jobbigare att köra till Öland än Malmö från Göteborg… tycker jag iaf.

• basse

Medlem
    7 maj, 2004 vid 08:27 som svar på: Dyr sport!

700-1000.- satan.. tror du måste försöka komma ut oftare så du får fler dagara att slå ut skadorna på. Men jag håller med, det kostar på. Men jag har slutat tänka på det nästan… men vill ju surfa och vet hur man blir när man inte kan..

• basse

Medlem
    7 maj, 2004 vid 07:12 som svar på: Vart i helgen??

Inte några utifrån men det var ett par av klubbens medlemmar som hade sina husvagnar/bilar där över helgen. Gott om plats att parkera på. Skitbra. Vi kommer nog åka ner på pingst igen, om vi inte orkar över till Öland.

• basse

Medlem
    7 maj, 2004 vid 05:33 som svar på: ett litet men ytterst jobbigt problem

.. och sandpapprar du för mycket klipper du ut en bit aluminium ur en burk och sätter runt fenbasen så att det inte glappar!!

• basse

Medlem
    7 maj, 2004 vid 05:20 som svar på: Vart i helgen??

Vi var i Klagshamn förra helgen och fick bra surf på lördagen. Det kan jag rekommendera.

• basse

Medlem
    6 maj, 2004 vid 12:49 som svar på: Var på västkusten vid ostligt?

Observera att det är FEL vägbeskrivning till Torkelstorp på den sidan. Du skall passera Shell-macken och sedan ta vänster vid gula skylten ute på fältet. Sedan stämmer det väl att man skall hålla vänster uppe vid gården och köra under motorvägen och efter ett litet tag ta vänster igen över färisten. Man ser vimpel och master påväg ut.

Ses

• basse

Medlem
    6 maj, 2004 vid 12:46 som svar på: Någon som provat Vindsurfing.se eller GUN- master?

Jupp.. har en Lopp75 400 som är strålande… men nu är ju inte jag någon mastexpert direkt. Lite styv kanske men det gör inte mig så mycket som har lite vikt.

• basse

Medlem
    6 maj, 2004 vid 12:01 som svar på: Var på västkusten vid ostligt?

Torkelstorp är ju rätt OK. Tänker nog sticka dit idag!

• basse

Medlem
    6 maj, 2004 vid 10:35 som svar på: Film och lite bilder från Halmstad idag (5/5)

grin.gif

• basse

Medlem
    6 maj, 2004 vid 05:15 som svar på: Spots i Linköping på vindar kring Sydost!

Klart man inte orkar bort till sandvik om man har prylarna på klubben.

Sida 189 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA