calle_b
Forumsvar skapade
-
Gylf elller nån flärp i våtdräkten så man kan pinka på vattnet,
utan att kränga av sej hängselen o våtisen o missa massor
med tid på vattnet!
-
Kan bara hålla med dej, Matt. Själv körde jag 4.2 som ibland faktiskt va lite för fet…. Dyningar på runt 3 m(vågdal till vågtopp). Jag kände inte för att dra ut på revet men insidan bjöd på en och annan trevlig ramp….
A good day
-
Fan va nice d ser ut, men ändå jag måste hålla me ”anonym” o fråga vart vågorna är?

Imörrn smäller det!!!
-
Det beror juh på om man har pinkat in sin våtis?
Har man det ska man köra badbrallor, annars kliar de på skinkorna något helt grönjävligt.
Mycket äckligt och påfrestande under surfet.
Varför, o varfö kan dom inte styra upp nån grym gylf på våtisen?? Skulle va så shysst!
I teorin så behöver man ju inte ens kliva upp på land, utan dra ner den o hala ut ”Jönsson” ur våtisen.
Hur smidigt som helst, förrutom att gylfen kanse klämmer åt
på ställen som kanske inte ska bli klämda?Jaja. Eftersom jag själv har minne som en guldfisk och
tyvärr inte har lyckats klämma in badshortsen på checklistan
ännuuuuu, så blir det för d mesta boxershortsen….. Eller inget alls, eller om jag kom ihåg, badbyxorna…..Ha d gött!
-
Nu finns det dock hopp(hoppas jag)… Lyssnade precis på sjörapporten och se på fan:
”Norra Östersjön, Ålandshav och nåt mer hav= 10m/s till Kuling 15” ”Måttlig sikt i skurar eller regn”
Blir juh en riktig ”D-day”!!!!
Klart slut från optemisten nr uno!
-
”Förläng” brädan genom att grabba tag med bakhanden i bakstroppen o lägg riggen på armen. Sen är det bara att dra riggen över huve`t o ta upp bakhanden på bommen.
Bara att rycka till så friläggs akterliket ur vattnet!!
Velly simple
-
SKitbriljant! Mycket bra!
-
Jag har inte ens försökt på bakåt el push men jag kna tänka mej att det handlar mycket om var du har blicken. I bakåtloopen ser man många som tittar bakåt/nedåt efter landningen… Trampolin hoppningen är juh likadan i bakåtvolten då man bara tittar bakåt me huvet och kollar efter landnigen. Vad vet jag???
Lycka till iaf och hoppas du sätter den snart!!
-
Jo, speciellt när man hoppar. Dom sitter alltid i vägen.
Ööööh va? Hoppas du skämta mej aprillo??? Ellä?
Flummit de här
-
Hahaha!!!
Min 248 kommer så fort ekonomin har trasslat ut sej.
(Typ nyår???)Jaja! Det droppar i ögonen o håret flyger bara jag tänker på den vad den godbiten kan prestera….. Aaaaaah…
Ha d gött
-
fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Livet är surt…..
-
Här e min nya ”ska köpas fort som fan bräda” :
Är tvärt emot Mistrals designsnubbar… -
Säger du det??? Jag håller på att jaga bossen för ledighet idag (hoppas, hoppas, hoppas!!! )
Det sliter på psyket, sånt här. Man blir juh helt fläng i bollen….
-
Drar nog oxå till Brevik idag, om jag får ledigt…
Annars blir de en förmiddag på fredag….Tror att Brevik funkar helt galet bra idag!!!!
V-I-L-L S-U-R-F-A!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!
-
…….det bästa är när muttern till mastfoten försvann…..
En jävla mutter, och man kan inte segla… Det va inte skoj nånstans!

Lycka till me skruven