Forumsvar skapade

Sida 100 av 137
  • calle_b

Medlem
    26 augusti, 2003 vid 09:32 som svar på: Smart idé?

Gylf elller nån flärp i våtdräkten så man kan pinka på vattnet,
    utan att kränga av sej hängselen o våtisen o missa massor
    med tid på vattnet! cool.gif

• calle_b

Medlem
    25 augusti, 2003 vid 11:42 som svar på: Bilder från Väddö

Kan bara hålla med dej, Matt. Själv körde jag 4.2 som ibland faktiskt va lite för fet…. Dyningar på runt 3 m(vågdal till vågtopp). Jag kände inte för att dra ut på revet men insidan bjöd på en och annan trevlig ramp….

A good day smirk.gif

• calle_b

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 17:29 som svar på: Bilder från fiskebäck igår 22 augusti

Fan va nice d ser ut, men ändå jag måste hålla me ”anonym” o fråga vart vågorna är? smile.gif

Imörrn smäller det!!!

• calle_b

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 11:41 som svar på: Shorts över våtdräkten?

Det beror juh på om man har pinkat in sin våtis?
    Har man det ska man köra badbrallor, annars kliar de på skinkorna något helt grönjävligt.
    Mycket äckligt och påfrestande under surfet.
    Varför, o varfö kan dom inte styra upp nån grym gylf på våtisen?? Skulle va så shysst!
    I teorin så behöver man ju inte ens kliva upp på land, utan dra ner den o hala ut ”Jönsson” ur våtisen.
    Hur smidigt som helst, förrutom att gylfen kanse klämmer åt
    på ställen som kanske inte ska bli klämda?

Jaja. Eftersom jag själv har minne som en guldfisk och
    tyvärr inte har lyckats klämma in badshortsen på checklistan
    ännuuuuu, så blir det för d mesta boxershortsen….. Eller inget alls, eller om jag kom ihåg, badbyxorna…..

Ha d gött!

• calle_b

Medlem
    23 augusti, 2003 vid 11:28 som svar på: Nord kuling på söndag .

Nu finns det dock hopp(hoppas jag)… Lyssnade precis på sjörapporten och se på fan:

”Norra Östersjön, Ålandshav och nåt mer hav= 10m/s till Kuling 15” ”Måttlig sikt i skurar eller regn”

Blir juh en riktig ”D-day”!!!!

Klart slut från optemisten nr uno!

smirk.gif

• calle_b

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 19:55 som svar på: nån som har nått knep?

”Förläng” brädan genom att grabba tag med bakhanden i bakstroppen o lägg riggen på armen. Sen är det bara att dra riggen över huve`t o ta upp bakhanden på bommen.

Bara att rycka till så friläggs akterliket ur vattnet!!

Velly simple smile.gif

• calle_b

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 08:35 som svar på: Förslag: En seglingslogg på Steffo!

SKitbriljant! Mycket bra!

• calle_b

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 08:30 som svar på: pushloop…

Jag har inte ens försökt på bakåt el push men jag kna tänka mej att det handlar mycket om var du har blicken. I bakåtloopen ser man många som tittar bakåt/nedåt efter landningen… Trampolin hoppningen är juh likadan i bakåtvolten då man bara tittar bakåt me huvet och kollar efter landnigen. Vad vet jag???

Lycka till iaf och hoppas du sätter den snart!! cool.gif

• calle_b

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 17:52 som svar på: Hänger du med i utvecklingen?

Jo, speciellt när man hoppar. Dom sitter alltid i vägen.

Ööööh va? Hoppas du skämta mej aprillo??? Ellä?

Flummit de här

• calle_b

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 17:49 som svar på: Tre nya brädor från Mistral!

Hahaha!!!

Min 248 kommer så fort ekonomin har trasslat ut sej.
    (Typ nyår???)

Jaja! Det droppar i ögonen o håret flyger bara jag tänker på den vad den godbiten kan prestera….. Aaaaaah…

Ha d gött

• calle_b

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 12:32 som svar på: Nu är det inte lätt att jobba…

fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan,fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Livet är surt….. frown.gif

• calle_b

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 10:16 som svar på: Tre nya brädor från Mistral!

Här e min nya ”ska köpas fort som fan bräda” :
    Är tvärt emot Mistrals designsnubbar…

• calle_b

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 10:04 som svar på: Nu är det inte lätt att jobba…

Säger du det??? Jag håller på att jaga bossen för ledighet idag (hoppas, hoppas, hoppas!!! )

Det sliter på psyket, sånt här. Man blir juh helt fläng i bollen…. crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif ooo.gif smirk.gif wink.gif tongue.gif crazy.gif

• calle_b

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 09:51 som svar på: Hur många till fågelöudde?

Drar nog oxå till Brevik idag, om jag får ledigt…
    Annars blir de en förmiddag på fredag….

Tror att Brevik funkar helt galet bra idag!!!!

V-I-L-L S-U-R-F-A!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-! crazy.gif

• calle_b

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 06:30 som svar på: Jag är en klant

…….det bästa är när muttern till mastfoten försvann…..

En jävla mutter, och man kan inte segla… Det va inte skoj nånstans! crazy.gif

Lycka till me skruven

Sida 100 av 137
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA