Forumsvar skapade

Sida 126 av 140
  • dude

Medlem
    30 juni, 2001 vid 15:07 som svar på: surf på tv

fan det skulle ni sagt i förväg. det är ju alltid kul att se hur de profilerar sporten!
    -nicke

• dude

Medlem
    30 juni, 2001 vid 15:06 som svar på: Mobil i ur & skur

ja sanningen är ju att man vill ha en så liten som möjligt. så det spelar ingen roll hur bra den är om den är för stor… :/
    -nicke

• dude

Medlem
    30 juni, 2001 vid 15:05 som svar på: NP v8 – riggtips tack

vad är det för bull-shit du snackar om! skulle det ta tio gånger att nöta in grejerna – fy fan vilket skämt. skulle det vara något försäljarknep???

tio gånger är en halv sässong för de flesta här speciellt med tanke på att man kör med olika segel. sen skulle jag vilja säga att det funkar med vilken mast som helst bara den är någorlunda modern o inte för gammal. argument för att köpa ny mast är bara för att man vill ha någonting lättare eller för att man vill få en annan känsla. så lägg av med bullshitsnacket. okay?
    -nicke

• dude

Medlem
    30 juni, 2001 vid 02:37 som svar på: Tiga 254 vågbräda köpes

en polare har en tiga 254. ring 08-644 00 57 för mer info.
    -nicke

• dude

Medlem
    28 juni, 2001 vid 21:11 som svar på: Vilken första bräda ?

lura och lura. här är det nog inte mer än du som luras skulle jag säga. att tipsa en nybörjare att satsa MER pengar på CAMBERsegel skulle jag säga är som att kasta pengar i sjön! själv rekommenderar jag camberlösa segel och en bra bräda för pengarna. vill man hålla nere kostnaden på brädan och inte köpa senaste årsmodell så är Xantos-typen av brädor perfekt. här är BEE-manges nummer föresten: 0703492666 men han lägger nog in lite mer info imorn om inte nätet är för segt för honom långt uppe i norrland som han är just nu haha
    -nicke

• dude

Medlem
    28 juni, 2001 vid 20:47 som svar på: Träningstips?

helt rätt!!

• dude

Medlem
    28 juni, 2001 vid 10:25 som svar på: Vilken första bräda ?

en polare kommer snart sälja sin Bee med 135 liter. Det är nog en prefekt nybörjarbräda. Den kommer inte att kosta i närheten av den sju tusen citerade här. Det är nog en bra förstabräda! jag kanske kan ge numret till honom om du vill.
    -nicke

• dude

Medlem
    28 juni, 2001 vid 09:50 som svar på: Vilken första bräda ?

astro är det inge fel på. vad som helst du får tag på går bra. bara inte halkskyddet är dåligt som det ibland kan vara på bic astro rocken. det är vad som helst som gäller antar jag då jag antar du inte har för stor budget
    -nicke

• dude

Medlem
    27 juni, 2001 vid 22:32 som svar på: Mobil i ur & skur

håller helt med. m35i är ingen höjdartelefon. ericssons eller nokias är nog ljusår bättre!

• dude

Medlem
    27 juni, 2001 vid 11:35 som svar på: Mobil i ur & skur

den har kort batteritid så ta med dig laddaren o ingen kalender har den men den är simpel o funkar…

• dude

Medlem
    27 juni, 2001 vid 11:27 som svar på: nytt North freestylesegel 2002?

tror själv på tushinghams mindre underlik..

• dude

Medlem
    26 juni, 2001 vid 18:27 som svar på: Mobil i ur & skur

var det en siemens m35 kanske?

• dude

Medlem
    25 juni, 2001 vid 23:16 som svar på: NO kuling sthlm

på torö insidan var det nord. men vinden var så stark att den vred in i norrskogsviken på nordost. -nicke

• dude

Medlem
    24 juni, 2001 vid 13:55 som svar på: Bo och hyra utrustning i Hagapark?

…ja hur ligger det till med Haga just nu egentligen?
    -nicke

• dude

Medlem
    24 juni, 2001 vid 13:53 som svar på: Väddö i helgen?

Torö insidan bjöd på 5.3 med liten bräda i lördags. Var där och tog en titt. Själv körde jag överriggad på plattvatten i Norrskogsviken med 6.2 och slalombrädan på 135 liter. Det var ju trotts allt strålande solsken och vita gäss på hela viken så jag tog det minsta jag hade och körde lite.

-nicke

Sida 126 av 140
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA