eddie
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Cabrinha har sköna brädor
[/ QUOTE ]
Tyckte jag med tills jag bytte till en Tablas.
Ärligt talat Chrille vet hur man gör brädor… så är det bara! -
Bättre att köpa en lös platta från Maui magic så sparar man revbenen. Dessutom så får man en bättre åkställning med midjesele. Man är mer utsträckt och kan lättare kanta = tar bättre höjd. Så undvik sittsele om man inte har speciella skäl. Tycker jag iaf…
(började med sittsele) -
Jag hade valt en Tablas för 3900… Bättre än en Icon för 3000 (hade en själv innan).
Brädan är viktigare än draken!! -
Har jag missförstått något eller diskuterar ni hur många och hur starka folköl som skall drickas?

-
Den jag köpte på Jysk var identisk med min Cabrinha-pump. Dock utan trycket. Min North-pump är dock med metall-stav och ser allmänt lite mer rejäl ut.
-
Jag tror att du skall söka dig lie längre västerut – Hel heter en halvö där.
-
Kolla Lidl, Netto, Biltema o liknande.
De säljer kitepumpar… dock utan coolt tryck på men till 1/3 av priset -
Det ser pissigt ut… Jag ligger hellre hemma o kollar på video

-
Svar till:
HAHAHAHAHAH =))) det bästa jag hörde =) ville bara höra vad ni tyckte
– en av dem bästa i Estland vare
moahaahahah
fyfan
dem borde inte ha skickat det till mig och sagt att videon e bra 
[/ QUOTE ]
Någon som förstår??
-
Det är inte så lätt att skala ner sporter. Du kan tex inte prova på att spela hockey på ett hockeyspel eller hur?
Så här är det:
En övningskite är tråkig – jämför med hur kul du tycker det är att flyga en leksaksdrake.
Kitesurf är roligt.
Gå en kurs så märker du om sporten är något för dig. -
Trainer är en lika meningslös kostnad som en nybörjarbräda. Inte fan är det svårigheten att lära sig att styra höger / vänster som är det svåra med kitesurf?
Har man obegränsat med stålar så är det kanske bra att köpa en, men annars finns det många bättre saker att lägga sin 1000-lapp på. -
Nu har man kommit hem. Ingen liten operation må jag säga… typ halva foten uppskuren. Hälbensfrakturer är No Good!
Fast ens egna plågor sätts ju i ett större perspektiv när man har en sänggranne som precis amputerat sitt andra ben, det första tog de för fyra månader sedan. -
Svar till:
remember the eddie?
[/ QUOTE ]
Vem?
Nu har man varit gipsad i sex dagar till ingen nytta.
Skall in och opereras nu… Alltid kul när det händer något.
-
Svar till:
men överrigad med 8kvm north
[/ QUOTE ]
Går det?
-
Spik är 90-tal
Jag skall ha en ny fot i titan.