Forumsvar skapade

Sida 134 av 156
  • eddie

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 08:40 som svar på: Dansk fågelskådare beskjuten på fgk!

Svar till:

Ja edt är så man storknar…

[/ QUOTE ]

Ähh, lägg ägg va…!

• eddie

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 08:28 som svar på: FORTAZELA, CUMBUCO

Jag skall nog dit i Januari… Är intresserad!

• eddie

Medlem
    24 augusti, 2004 vid 19:57 som svar på: One pump bladder

Svar till:

Faen Eddie, du måste ju vara smart lixom?

[/ QUOTE ]

Äsch, så säger du till alla killar… blush.gif

• eddie

Medlem
    24 augusti, 2004 vid 19:55 som svar på: Picklefork eller inte…?

Håller med… Lägg en tusenlapp till för att få ngt som du kan leva med lite längre. Brädan är viktigare än man tror…

• eddie

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 19:00 som svar på: C-däck lätt lastbil?

Jag svarar utan att veta… Men jag har en Jeep Cherokee som är LB-reggad. Däcken som sitter på den är av samma typ som motsvarande bil PB-reggad… Den är besiktigad!
    Borde väl ändå vara översättbart till en annan lätt LB?

• eddie

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 18:50 som svar på: One pump bladder

Svar till:

jo, men det försvårar väl felsökandet en del?

[/ QUOTE ]

Har inte SS… men om jag hade punka på en one-pumpdrake så skulle jag pumpa upp den, nypa till alla klämmor – Åka en sväng… se vilken bladder som var sunkig… Voila! Du vet vilken bladder som läcker.
    Fråga mig inte hur jag kom på det… det bara kom liksom…

• eddie

Medlem
    23 augusti, 2004 vid 18:17 som svar på: Kiteresa i oktober-dec, förslag?

Funkar Fortaleza i Januari också?

• eddie

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 15:08 som svar på: JP , vilket ställe asså!

Fan Stellan… är det därför du aldrig har kitegrejorna med dig när du drar till JP’s?

• eddie

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 15:04 som svar på: Ja, hur var det nu, lagning av bladder-end ?

Köp en svets på Lidl.
    Är det på -04 det finns dragkedjor?

• eddie

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 14:59 som svar på: Kiteförbud i HELA Sverige!

Svar till:

Snart aktuellt, enligt vissa källor!

[/ QUOTE ]

Du… jag känner faktiskt han. Den säkra källan alltså… Han var asfull i fredags!

• eddie

Medlem
    21 augusti, 2004 vid 14:55 som svar på: ss05 testade idag.

Konstigt att när någon (Nic) försöker att vara lite saklig så saknas vettiga argument från ”de som alltid vet bäst”.
    *en stor klapp på axeln till Nic*

• eddie

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 18:42 som svar på: Håller vi på att ta död på vår sport?!

Svar till:

kite är en löjlig sport för småungar och den kommer att förbjudas inom kort då den utsätter andra människor för stor fara!

[/ QUOTE ]

… och det du just skrev var ett exempel på en åsikt som kommer från en seriös, mogen och intelligent man?
    Är det bara jag som inte fattar…?
    Puss

• eddie

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 20:30 som svar på: Var hittar man billigaste dieseln i europa?

Svar till:

Färgad diesel (yrkesdiesel, tror jag man kallar det) är bränsle med lägre skatt för vissa näringar, billigast tror jag faktiskt att yrkesfiskarna kör, inte helt säker dock.
    Den är färgad just för att det ska framgå vid en kontroll att det är den lägre beskattade dieseln som används, och har man då färgad diesel i tanken och inte tillhör gruppen subventionerade så åker böteslappen fram.

[/ QUOTE ]

Oj vilken gammal tråd jag hittade.
    Finns verkligen den färgade dieseln kvar? Jag vet i alla fall att lastbilar inte behöver använde sådan… *rodnar*

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 19:20 som svar på: VArför skriver många ”WORD”?

Svar till:

det betyder alltså att man håller med, okej då e jag med!

[/ QUOTE ]

*ler*
    Nu blev helt plötsligt dina inlägg angående invandrarbarn lite mer lättförståerliga *asg*

• eddie

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 18:28 som svar på: wipika Wip

Väldigt många duktiga åkare i Tarifa åkte på Wipika och Takoon, så jag tror inte att de är så dåliga som det sägs här hemma.

Sida 134 av 156
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA