eddie
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Ja edt är så man storknar…
[/ QUOTE ]
Ähh, lägg ägg va…!
-
Jag skall nog dit i Januari… Är intresserad!
-
Svar till:
Faen Eddie, du måste ju vara smart lixom?
[/ QUOTE ]
Äsch, så säger du till alla killar…
-
Håller med… Lägg en tusenlapp till för att få ngt som du kan leva med lite längre. Brädan är viktigare än man tror…
-
Jag svarar utan att veta… Men jag har en Jeep Cherokee som är LB-reggad. Däcken som sitter på den är av samma typ som motsvarande bil PB-reggad… Den är besiktigad!
Borde väl ändå vara översättbart till en annan lätt LB? -
Svar till:
jo, men det försvårar väl felsökandet en del?
[/ QUOTE ]
Har inte SS… men om jag hade punka på en one-pumpdrake så skulle jag pumpa upp den, nypa till alla klämmor – Åka en sväng… se vilken bladder som var sunkig… Voila! Du vet vilken bladder som läcker.
Fråga mig inte hur jag kom på det… det bara kom liksom… -
Funkar Fortaleza i Januari också?
-
Fan Stellan… är det därför du aldrig har kitegrejorna med dig när du drar till JP’s?
-
Köp en svets på Lidl.
Är det på -04 det finns dragkedjor? -
Svar till:
Snart aktuellt, enligt vissa källor!
[/ QUOTE ]
Du… jag känner faktiskt han. Den säkra källan alltså… Han var asfull i fredags!
-
Konstigt att när någon (Nic) försöker att vara lite saklig så saknas vettiga argument från ”de som alltid vet bäst”.
*en stor klapp på axeln till Nic* -
Svar till:
kite är en löjlig sport för småungar och den kommer att förbjudas inom kort då den utsätter andra människor för stor fara!
[/ QUOTE ]
… och det du just skrev var ett exempel på en åsikt som kommer från en seriös, mogen och intelligent man?
Är det bara jag som inte fattar…?
Puss -
Svar till:
Färgad diesel (yrkesdiesel, tror jag man kallar det) är bränsle med lägre skatt för vissa näringar, billigast tror jag faktiskt att yrkesfiskarna kör, inte helt säker dock.
Den är färgad just för att det ska framgå vid en kontroll att det är den lägre beskattade dieseln som används, och har man då färgad diesel i tanken och inte tillhör gruppen subventionerade så åker böteslappen fram.[/ QUOTE ]
Oj vilken gammal tråd jag hittade.
Finns verkligen den färgade dieseln kvar? Jag vet i alla fall att lastbilar inte behöver använde sådan… *rodnar* -
Svar till:
det betyder alltså att man håller med, okej då e jag med!
[/ QUOTE ]
*ler*
Nu blev helt plötsligt dina inlägg angående invandrarbarn lite mer lättförståerliga *asg* -
Väldigt många duktiga åkare i Tarifa åkte på Wipika och Takoon, så jag tror inte att de är så dåliga som det sägs här hemma.