getwet
Forumsvar skapade
-
Jag drog till med full stjärnstatus på dig också…..men var fan tog min fjärde vägen….?
Blir tufft mot den däringa ”supersonicen” på Haga känns det som! Och inte nog med det, min ”personal shopper” har stuckit till Hawaii på två månader…..vill ha segel NU!
-
Jag tar med grannens barnpool och en pipa….ses snart Mac.
-
Många ggr har vi i min familj läst dina inlägg, ibland skrattat åt dem, ibland hånat dig, och ibland, dock inte ofta, respekterat dina inlägg.
Jag tror att de flesta här på konfen kan hålla med mig om att din inställning tidigare ibland varit på gränsen men ändå på en acceptabel nivå, men oerhört omoget. Det kan jag ha förståelse för……dumhet är en annan sak!Men…..det som du skrev i ett tidigare inlägg (där du uttryckte dig grovt rasistiskt) var att gå VÄLDIGT mycket över gränsen.
Den typen av inlägg och aggresivitet som du nu visar i din frustration hör absolut inte hemma någonstans, och absolut inte på detta forum! Förmodar att ingen av oss andra vill ha sådana ord, det hör liksom inte hemma här. Och det stämmer inte alls ihop med vad en livsnjutande frihetstänkande surfare mentalt brukar stå någonstans….Så jag och troligen många med mig ser fram emot att du nu loggar ut dig och kommer tillbaka den dagen du tagit ditt förnuft till fånga, om den kommer vill säga…….
Fram tills dess betackar vi oss för dina rasistiska uttalanden.Utöver det så påpekade jag bara att det går att anmäla den typen av uttalande som du är dum nog att tom sätta på pränt…..med det inte sagt att jag kommer att göra det, och det var inte heller min mening att göra det.
Däremot så hoppas jag faktiskt att admin snarast stänger av dig….för det är inte ok att förmedla den typen av inlägg som du gjort!
Till sist….tror faktiskt att du nu gjort bort dig inför hela surfsverige, kul eller hur?……Väl mött på stranden! -
Rasistiska uttalanden går faktiskt att anmäla…..
-
Det är bara att söka upp en LB reggad diesel, helt klart bästa alternativet om den ska användas som surfbuss vilket jag förmodar att du ska ha den till. Visserligen högre inköpskostnad men planerar du att ha den x antal år så har du igen pengarna ändå, och lite till. Gör du utlandsresor så blir det bingo….. Ytterligare fördelar med diesel är längre livslängd samt högre driftsäkerhet.
De nyare turboversionerna går också mycket bra, nästintill en pigg bensinare. Men haka inte fast dig på enbart en modell, det finns mycket godis att välja på! -
Ska nog fan hitta en riktig killermachine…hörs på lördag PT.
-
bara att handla….var juh barbord i den
-
Troligen är det precis som på gamla förgasare (SU/stromberg Zenith förg)som har separat smörjning. Så din insprutnings/dieselpump går inte på samma som motoroljan. Du kan säkert bara rusa ned på en bättre reservdelsfirma och fråga vilken olja det ska vara……
-
Fan va det svider nu!
-
Ser ut som man får köra dubbelt så mycket benpress i år samt tänja vrister….Fy fasen att stå på samma bog så länge och i havssjö med toksträckta vrister!
Men jag är på……
-
Drops är oerhört stora utomlands, håller minst lika bra kvalite som övriga stora kända fabrikat. Har själv haft två stycken och varit mycket nöjd.
Vet inte om det fortfarande är så, men jag la märke till att dom höll samma vikt som övriga men var betydligt stryktåligare. En känsla jag fick iaf.Tyvärr så ser man inte så mycket av dem här i Sverige, beror nog på att de stora shoparna inte själva tar in dem.
-
har tyska vänner som brukar åka dit på vårkanten, men vet inte riktigt om dom är där redan i mars….det är juh dock alperna.
Men i april är dom där, det vet jag med säkerhet. Vattnet är lite kyligt men lufttempen helt ok. -
getwet
Medlem23 februari, 2004 vid 06:39 som svar på: Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…Kul att äntligen få sig dig på bild Janne, och du gör dig väldigt bra i dom röda shortsen
-
getwet
Medlem21 februari, 2004 vid 09:36 som svar på: Slalom Öland kristihimmel…getwet boman jeppe…Jorå, stavningskontrollen tycks fungera bra där hemma hos dig

Å inte bangar vi för en långsträckare, klart att det blir en långmördarköraskitenurlårenvristräckare om tillfälle ges…..var så säker…häng me fåru en bra tid
Idag är det höghöjdsträning för Jeppe o mig, kite med snowboard vid lunchtid. Hoppas att vi kommer upp en bit i luften……många kilo att förflytta!
Lite konditionsträning på efm, en löprunda på sisådär 45minuter.
Efter det tränar vi nog in på dunkgrappo racet. Har du några bra tips där, och vad är ditt rekord Janne? -
Och med den bilden tycker jag att vi utlyser en tävling ”finn ett fel” så får vi se om någon kommer på vad som är tokigt på bilden…..