getwet
Forumsvar skapade
-
Kanske man syftar på att cupen kan genomföras på två ställen……tror jag

Iden är magnifik…..ytterligare ett skäl för att åka till Gbg. Skulle vara hur kul som helst om vi Sthlmers körde i Fituna, södra ostkusten på Haga och ni i Gbg. Sen träffs vi och spanar in muschar på hösten! Gävle kan väl också dra igång, eller hur Mackan?
-
Center två bjuder på mer vågor precis som Tompa skriver. Bara 100 m norr om centret bygger det på lite mer ungefär i den storleken som du efterlyste. Inte nog med det….finns en bar osså!
-
Hmmmmm….börjar ana att den kanske inte är färgad där eller???
-
Carbone är hedersordförande i KSSS, kolla med hans sekreterare. Den personen har fullständiga ansökningshandlingar…….kostar förvisso men så vått!
-
Underbar pose och bildkomposition…..

Bör väl tilläggas här också att det kommer att ske en deltävling snart någonstans i Sthlms området…….välkommen dit Mackan
-
Vi kommer att ha en särskild klass för moppemuschar, en original och en trim klass. Anmäl dig till någon av dem.
-
Ähhhhhhh……ja……Jag som trodde hon hette Lorch….
-
Tjusig…odla på bara. Något ljus visserligen för min smak men domaren kanske tycker annorlunda….
-
Min fru påpekade att hon möjligen sett karln någonstans…..tror det var på en konferens, tyckte hon sa så!

Men när jag tänker efter så, brukar man verkligen spela Nintendo på konferenser…? -
Självklart att det på hakan ska bort lagom till Grand finale!!!! Det är ju ett tag kvar……
Mer intressant vore om du ställde upp istället för Carbone, eller växer det inte tillräckligt?
-
Fan Janne, du är dig lik du…….händer nåt ikväll förresten, nån filminspelning eller nåt?
-
Inte att rekommendera. Hellre då en stor freeride/freerace.
-
Den platta modellen av skorsten som monteras på sidan finns i välsorterade båtshopar. Kolla in dom stora shoparna där det oftast är billigast.
Vore intressant att få se en bild på din värmare. Går det inte att montera på varmluftsslangar och fördela värmen i bussen?Det borde på din värmare finnas två stycken anslutningar, en för bränsletillförseln, och en till ”överflöd”.
Gör så här….lägg in en bild på värmaren så jag vet vilken modell så kanske vi kan hjälpas åt vad som är vad.
-
Kollade in den däringa Minoltan i affären…..verkar hel trevlig. Så nu kommer vi få se MASSOR av läckra surf och beach bilder, eller hur?