gh0st
Forumsvar skapade
-
Ja eller fått veta att du var gift. Mycket kan hända när man är borta!
-
@Krillan82 415566 wrote:
Vitt e ju kul men vi medlemar i bratspack har ju beställt rosa dräckter. Därför undrar jag nu. Är det bara jag eller är alla med på att ha pressveck på benen.
Jo men bara om det är Prada.
-
Nä då hade hon sålt den på blocket.
-
@christian12345 414552 wrote:
Jag vet inte vem tetras är, men jag undrar vad ni andra håller på med och har några relaterade frågor.
Ni kallar honom fitta, gnäller på hans ålder, blandar in hans fru, hans sexliv och frågar efter hans adress. Varför? Frågan om adressen – ska det dessutom ses som et förtäckt hot?
Vad försöker ni uppnå? Bra surfstämning? Trevlig atmosfär som vi kan ta med oss till stranden? Ökad försäljning av EH-drakar? Lära känna lite soul-surfare?
Annat?
Så mycket tid som ni spenderar måste ju tyda på att det är viktigt.Det kan gott vara så att tetras inte har något att komma med, men av vad jag kommer ihåg av när jag började skriva här på Steffo, så fick jag veta att jag skulle åka till Vomb. Tack.
När jag skojade om skåningar så fick jag meddelanden från er med bland annat ”Dö, jävla bög”. Tack.
Ja just; vi kanske ska komma ihåg att påpeka vad som hände när jag försökte rädda en annan ny kajtare i Skåne från att åka till Vomb: jag fick det ultimata Steffoianska bad-cred man kan få: Röda aloha-pluppar där det står att det är hemligt! Tack.Så, alla tetras-antagonister; vad är er plan? När ni har hans address och har haft den här tråden längs upp på kite-konfen i två månader – vad ska ni då göra med era segrar?
Christian
Christian, bläddra tillbaka i den här tråden och kolla vem som kallar vem för vad.. i en tråd om en fest han inte ens var med på.
-
-
oh how I wish he was though…
-
Bara för att förklara så är Rippehrn enkel att vattenstarta.
Skillanden mellan Crossbowen och Rippehrn är som tidigare nämt att Rippehrn är en kite med högre AR än x-bowen och därför lite svårare att vattenstarta. Precis på samma sätt som en C-kite med högt AR är svårare att vattenstarta än en C-kite med lågt AR.
Mycket högre prestanda i luften jämfört med marginellt (och då snackar jag verkligen marginellt) svårare att få upp kiten ur vattnet. Hur svårt är det att dra i en styrlina?
Nu kör jag inte EH själv just nu men att ha en sån attityd som dig med att för det första tracka ner på en riktigt bra kite, för det andra anklaga Tony för att lura nybörjare, för det tredje kalla folk som kör EH för fittor gör att jag tror att man inte blir populär på stranden i fortsättningen.. -
Har en i stort sätt ny Noblie Shinn 131×39 till salu. PM:a mig ditt nummer-
-
How much för bara pumpen!!? Jag vill ha!
-
Nä fan… så otroligt sorgligt.. mina tankar går till dig och din familj.. Är det nått du behöver eller vill ha hjälp med så tveka inte med att fråga.