Forumsvar skapade

Sida 111 av 173
  • gh0st

gh0st

Medlem
    17 september, 2007 vid 08:56 som svar på: Fets 8/9 Malmööööö

Ja eller fått veta att du var gift. Mycket kan hända när man är borta!

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 september, 2007 vid 08:16 som svar på: Mystic 2008

@Krillan82 415566 wrote:

Vitt e ju kul men vi medlemar i bratspack har ju beställt rosa dräckter. Därför undrar jag nu. Är det bara jag eller är alla med på att ha pressveck på benen.

Jo men bara om det är Prada.

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 september, 2007 vid 08:12 som svar på: Vem e detta?

Norrbaggen? =)

• gh0st

gh0st

Medlem
    16 september, 2007 vid 08:26 som svar på: Habo locos..

funkar inte för mig heller.

• gh0st

gh0st

Medlem
    16 september, 2007 vid 08:17 som svar på: Tack för idag! Bilder Bjäred

Fan vad fett.

• gh0st

gh0st

Medlem
    14 september, 2007 vid 20:13 som svar på: Habo locos..

Nä då hade hon sålt den på blocket.

• gh0st

gh0st

Medlem
    13 september, 2007 vid 12:18 som svar på: Fets 8/9 Malmööööö

@christian12345 414552 wrote:

Jag vet inte vem tetras är, men jag undrar vad ni andra håller på med och har några relaterade frågor.

Ni kallar honom fitta, gnäller på hans ålder, blandar in hans fru, hans sexliv och frågar efter hans adress. Varför? Frågan om adressen – ska det dessutom ses som et förtäckt hot?
    Vad försöker ni uppnå? Bra surfstämning? Trevlig atmosfär som vi kan ta med oss till stranden? Ökad försäljning av EH-drakar? Lära känna lite soul-surfare?
    Annat?
    Så mycket tid som ni spenderar måste ju tyda på att det är viktigt.

Det kan gott vara så att tetras inte har något att komma med, men av vad jag kommer ihåg av när jag började skriva här på Steffo, så fick jag veta att jag skulle åka till Vomb. Tack.
    När jag skojade om skåningar så fick jag meddelanden från er med bland annat ”Dö, jävla bög”. Tack.
    Ja just; vi kanske ska komma ihåg att påpeka vad som hände när jag försökte rädda en annan ny kajtare i Skåne från att åka till Vomb: jag fick det ultimata Steffoianska bad-cred man kan få: Röda aloha-pluppar där det står att det är hemligt! Tack.

Så, alla tetras-antagonister; vad är er plan? När ni har hans address och har haft den här tråden längs upp på kite-konfen i två månader – vad ska ni då göra med era segrar?

Christian

Christian, bläddra tillbaka i den här tråden och kolla vem som kallar vem för vad.. i en tråd om en fest han inte ens var med på.

• gh0st

gh0st

Medlem
    13 september, 2007 vid 10:21 som svar på: Fets 8/9 Malmööööö

@skotten 414439 wrote:

yeah should I post his address?

PM it to me.

• gh0st

gh0st

Medlem
    12 september, 2007 vid 06:15 som svar på: Kite imorgon Habo

oh how I wish he was though…

• gh0st

gh0st

Medlem
    11 september, 2007 vid 11:33 som svar på: vattenstarta eh ripper 12

Bara för att förklara så är Rippehrn enkel att vattenstarta.
    Skillanden mellan Crossbowen och Rippehrn är som tidigare nämt att Rippehrn är en kite med högre AR än x-bowen och därför lite svårare att vattenstarta. Precis på samma sätt som en C-kite med högt AR är svårare att vattenstarta än en C-kite med lågt AR.
    Mycket högre prestanda i luften jämfört med marginellt (och då snackar jag verkligen marginellt) svårare att få upp kiten ur vattnet. Hur svårt är det att dra i en styrlina?
    Nu kör jag inte EH själv just nu men att ha en sån attityd som dig med att för det första tracka ner på en riktigt bra kite, för det andra anklaga Tony för att lura nybörjare, för det tredje kalla folk som kör EH för fittor gör att jag tror att man inte blir populär på stranden i fortsättningen..

• gh0st

gh0st

Medlem
    11 september, 2007 vid 11:05 som svar på: Nobile 2008

Feta.. riktigt feta.

• gh0st

gh0st

Medlem
    10 september, 2007 vid 16:04 som svar på: Liquid Force Havoc 2008

Sugen.

• gh0st

gh0st

Medlem
    10 september, 2007 vid 07:43 som svar på: Ny bräda. Vilken storlek?

Har en i stort sätt ny Noblie Shinn 131×39 till salu. PM:a mig ditt nummer-

• gh0st

gh0st

Medlem
    10 september, 2007 vid 06:27 som svar på: naish helix Review Habo Ljung

How much för bara pumpen!!? Jag vill ha!

• gh0st

gh0st

Medlem
    10 september, 2007 vid 06:24 som svar på: Blomvalls pappa?

Nä fan… så otroligt sorgligt.. mina tankar går till dig och din familj.. Är det nått du behöver eller vill ha hjälp med så tveka inte med att fråga.

Sida 111 av 173
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA