gh0st
Forumsvar skapade
-
@Eddie 401454 wrote:
Honest… du babblar. Men vet du ngt?
Jag skulle säga att det är ingen större skillnad mellan 05 och 06. Aningen mer depower på 06.
Snackar man kvalite så är det väl nästan som att North började få lite problem de aldrig harf haft från och med i år. Det säger jag, trots att jag precis har köpt nya. Men men…Ja vad jag sett med Kalles o Pers North kites så har dom ju vart rätt kassa i kvalité o precis som du så säger jag det trots att jag köpt nya jag med ; )
-
@Milkman 401394 wrote:
Köp en till bräda, en snabbare. Du ska inte behöva en större kite för 8 m/s dagar.
Nobile 666 är riktigt snabb. Jag kör en sån i 129×39 som lättvindsbräda. (fast jag kör den mest hela tiden faktiskt). Den och min Edge 9:a så är jag ute när alla andra kör bow 12 och jag har bra med tryck.
Nobile Shinn är bättre som lättvindsbräda tycker jag, dock tror jag att jag skulle föredra 666:an överlag då jag mest kör plattvatten (kör själv Shinn nu).
-
Grattis!
-
Riktigt fint! Fina bilder, fin åkning.
-
Johan, Josefine o jag!

-
Klart den kommer att användas varje dag!
-
Why don’t you two hook up and you can have pillow fights all night long together.
-
Håller med, har inte kört med dom bara suttit på stranden o mysat med dom men dom ser jäkla sköna ut.
-
jag kommer nog jag med! Frode!!
-
Yep, det är den som länkades. Den finns på kiteforum.tv med.