gh0st
Forumsvar skapade
-
@christian12345 404179 wrote:
Hehe – ja det är klart. Kiteloop och ’Dunka mig gul och blå’ är att utmana ödet 🙂
Christian
Det är det även när du står på stranden o skotten är i närheten! ; )
Vad gav du för hörlurarna Henke, finns det nån info på nätet om dom? vad heter dom? -
Kolla med Mjersen. Han har koll på LF’s 2008 prylar.
Själv tyckte jag dom ser riiiiktigt nice ut! -
Vet inte alls hur det är att kita där men dykingen är tydligen bra. Paradisöar.
-
Grattis snygging! Faen att du inte sagt nått! ; ) Grattis igen!
-
@nic 401932 wrote:
Jag skulle faktiskt bli förvånad om hela DVD’n bara har det som enda tema…
nic
Nej det tror inte jag heller, framför allt så hoppas jag inte att det är det, tyckte bara inte att åkningen i trailern verkade så spännande.
-
Ja man ser ju på videon att det inte går att kita i den vinden. Har dock sett ett klipp med Lenten där han lauchar på det sättet i vind som är brutal. Skall dock påpeka att Lenten är ett proffs och skulle tro att det är direkt dödligt för vanliga dödliga att försöka sig på det i stark vind.
-
Verkar snyggt filmat men jag tyckte det blev rätt tråkigt att bara se dom kasta upp snö hela tiden, dom gjorde ju inget annat.
-
Anders i Landskrona har den i sitt beställningssortiment.
-
@bohm 401596 wrote:
En liten reminder… när folk på steffo pratar vindstyrkor är exaktheten sinsemellan ungefär lika med noll. För den ena är 6 m/s detsamma som 8 för den andra… Så det känns rätt meningslöst att veta om någon annan kan ta höjd vid 5, 6 eller 7 m/s, eftersom man har olika ”referensskalor”. Bättre att jämföra om man kan köra i samma vindar som resten av sina polare, eller om man alltid är den som går upp först p.g.a. att man inte kan hålla höjd. Fråga nån på stranden om du får testa hans bräda och se om det hjälper. Annars kan det vara ett användarfel.
Så sant.
-
Jo fan det var en nice helg. Lite dåligt med roadtrips i år.
-
@Gurra_g 401529 wrote:
Om du vill ha en grym lättvindsbräda testa nobile 666 EXT 143*48cm. Jag köpte den för att ha till nybörjarkurser men satan va go den är i lättvind, har riktigt kul med den från 5-6ms och min sport 13kvm… Ser sjukt stor ut när man kolla på den men den funkar riktigt bra! Kör railys, landar loopar utan problem med den… Tyckte den var så go så jag köpte en mindre 666a också 129*39cm som jag kör när det blåser mer än 7ms… Är super nöjd med båda…
Har inte kört EXT’n själv men har bara hört riktigt nice om den. Riktigt sugen på att skaffa en.
-
Jag har beställt från dom och tyckte dom var trevliga och det var snabb leverans.