gh0st
Forumsvar skapade
-
-
@Telekiter 397890 wrote:
Det finns bara en anledning till den usla beg marknaden och det är att det är alldeles för många företag som säljer nytt till ”polarna” till sjuka inköpspriser. Om det fanns få försäljare och ett stort underlag skulle det inte ha nån betydelse men nu är det så pass få som kitar och alla ”känner” nån säljare och får rövarpris på det nyaste. Klart som fan att dessa personer, som får köpa så billigt från början, kan sälja vidare efter ett år till vrakpriser och därmed dumpa marknaden. Det är mao företagarna som sjuter sig själv i foten.
/Urban.
Ja men om skillnaden på priserna från inköp till försäljning är så sjukt stora låter det kanske som det är försäljningspriserna det är fel på? Eller?
-
@pjoter 397817 wrote:
hahaha, på nåt sätt så känner jag mig träffad. hade gärna fortsatt och sagt nåt busigt å elakt tillbaks men har tyvärr ingen som helst aning om vem du är.
sjukt kul tråd iaf! Tack patrik för att du tar tillbaks steffo till forna dagars glans!
Hahahaha, garvade ihjäl mig =) Snacka om att träffa rätt. Elakt som fan. Korsade nästan gränsen där.
-
@sourra 397563 wrote:
Håller helt med. Det är kul med märken som har överkomliga priser samtidigt som de driver utvecklingen framåt. Naish är ett annat sånt märke. Lite OT men: Hur ligger EH i pris? Jag har aldrig riktigt fått kläm på det. Vad går en ny Rippehr i storlek 9-10 lös på, komplett med bom och allt?
Kolla med Hugo så får du rätt pris. Ibland blir man glatt överaskad.:cool2:
-
Fan vad tråkigt Henke. Hoppas fan vi hittar snubben, stryk ska han ha.
-
Ja, det är ju marknaden som styr. Kanske borde kiteföretagen/återförsäljarna sänka sina nypriser? Det finns ju ett par dock som säljer bra kites till acceptabla priser (EH).
-
@Wipika 397305 wrote:
Jag skruvar nog upp den på väggen i garaget och så får det bli en ny.
Köp en ny, mauricio pro är inte dyra längre.
-
@gåsen 396119 wrote:
Hallå alla, minns tyvärr inget från olyckan mer än att jag var på väg in pga starka vindar. försökte få rätt på grejorna och utlösningen. Tyvärr gick något galet och jag vaknade på sjukhuset. har fått lämna sjukhuset nu men måste gå på kontroll i 6 mån för kontroll av njurarna.
Tack för all omtanke
Gött att höra att du är ok. Krya på dig, lev för dagen och var glad att det inte gick värre än så.
-
-
Dom flesta känners sig smutsiga och utnyttjade… ; )
-
@MagnusH 395387 wrote:
FAAAAAAAAN Lillebrorsan glömde MIN bräda i vattnet igår.
Anton Customboard 129*39,5 Gjord till MikeTK men min nu.Säg att det är den !!!!!
040-982204
070-3619389
/Magnus HildingJa =) det r den.