gh0st
Forumsvar skapade
-
Kablen i CCP är nice men verkar inte alls gå lika snabbt som denna i filmen.
-
Var kul att se Hugge, ludde o henke igår på 74m linor. Ser ju sjukt ut! o riktigt nice häng i hoppen!
-
-
dålig för mig är kanske inte dålig för dig. Det är en lite för bred fråga att svara på.
Men om dom är livsfarliga genom att ha riktigt kassa säkerhetssystem är ju en egenskap.
Vissa gillar snabba kites, andra gillar långsamma o trögstyrda. som sagt, det är lite svårt att svara på frågan. -
@kamikazekiteren 398644 wrote:
Jag trenger en leding edge bladder 15wave, yesterday!
Vad har du nu gjort?
-
@CooperVickis 398413 wrote:
Haha erkän!!:grin:
Värsta allvarliga snacket om den jävla tummen.
Bara man e tydlig så vafan.Ibland ser nybörjare vilja bli lauchade o sen står dom där båda två, nybörjaren som bara står o väntar och den erfarne kitaren som inte släpper kiten förrens han ser tummen upp tecknet.
Och framför allt, håller vi inte på man ska visa ett tecken innan man blir launchad ökar vi risken avsevärt att en olycka händer p.g.a. att någon släpper kiten för tidigt och folk eller kites blir skadade. Detta har tyvärr har hänt allt för ofta. -
ja, borde vara ett lite mer tydligt tecken det håller jag med om. Något som man inte ens om man är halvblind inte kan förväxla.
-
Roliga smålandsnytt var när dom skrev ”lucky kite” på kiten som ligger i vattnet.
-
Hehehe, killen var säkert desperat efter en session o gick ut i offshore. Men det finns ju spots på västra sidan med så jag fattar inte varför.
-
Allvarligt, det är allt för sällan man ser en nybörjare göra tecken när dom vill att man ska launcha dom eller ta ner dom. Instruktörer, tänk på det.