Forumsvar skapade

Sida 118 av 173
  • gh0st

gh0st

Medlem
    20 juli, 2007 vid 23:53 som svar på: F-one Bandit!!!!!!

me likes

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 21:05 som svar på: Gillar hans stil…

Sjukt.

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 21:01 som svar på: rätt säker.

Kablen i CCP är nice men verkar inte alls gå lika snabbt som denna i filmen.

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 20:54 som svar på: Lite störr, lite värr.. 74 meter

Var kul att se Hugge, ludde o henke igår på 74m linor. Ser ju sjukt ut! o riktigt nice häng i hoppen!

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 20:53 som svar på: Regler Haga Park Sandbergen Öland

Bump..

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 20:51 som svar på: raderat

@skejtar_henke 398595 wrote:

Jag håller fulständigt med skotten. Jag håller med dig.

me too.

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 20:46 som svar på: Dåliga kites

dålig för mig är kanske inte dålig för dig. Det är en lite för bred fråga att svara på.
    Men om dom är livsfarliga genom att ha riktigt kassa säkerhetssystem är ju en egenskap.
    Vissa gillar snabba kites, andra gillar långsamma o trögstyrda. som sagt, det är lite svårt att svara på frågan.

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 20:39 som svar på: EH bestilling

@kamikazekiteren 398644 wrote:

Jag trenger en leding edge bladder 15wave, yesterday!

Vad har du nu gjort?

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 08:38 som svar på: Till alla som ger kurser i år (och i framtiden)

@CooperVickis 398413 wrote:

Haha erkän!!:grin:
    Värsta allvarliga snacket om den jävla tummen.
    Bara man e tydlig så vafan.

Ibland ser nybörjare vilja bli lauchade o sen står dom där båda två, nybörjaren som bara står o väntar och den erfarne kitaren som inte släpper kiten förrens han ser tummen upp tecknet.
    Och framför allt, håller vi inte på man ska visa ett tecken innan man blir launchad ökar vi risken avsevärt att en olycka händer p.g.a. att någon släpper kiten för tidigt och folk eller kites blir skadade. Detta har tyvärr har hänt allt för ofta.

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 08:32 som svar på: Till alla som ger kurser i år (och i framtiden)

ja, borde vara ett lite mer tydligt tecken det håller jag med om. Något som man inte ens om man är halvblind inte kan förväxla.

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 08:08 som svar på: Kitesurfare i sjönöd utanför öland

Roliga smålandsnytt var när dom skrev ”lucky kite” på kiten som ligger i vattnet.

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 08:07 som svar på: Kitesurfare i sjönöd utanför öland

Hehehe, killen var säkert desperat efter en session o gick ut i offshore. Men det finns ju spots på västra sidan med så jag fattar inte varför.

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 juli, 2007 vid 07:54 som svar på: Till alla som ger kurser i år (och i framtiden)

Allvarligt, det är allt för sällan man ser en nybörjare göra tecken när dom vill att man ska launcha dom eller ta ner dom. Instruktörer, tänk på det.

• gh0st

gh0st

Medlem
    18 juli, 2007 vid 20:19 som svar på: tommel (av) filmen

of course, på http://www.habolocals.se också!

• gh0st

gh0st

Medlem
    18 juli, 2007 vid 18:22 som svar på: tommel (av) filmen
Sida 118 av 173
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA