Forumsvar skapade

Sida 126 av 173
  • gh0st

gh0st

Medlem
    1 maj, 2007 vid 20:07 som svar på: skruvar

Var på bauhause och hittade inga rostfria som passade till min gamla rrd bräda, så jag kan inte rekommendera dom

• gh0st

gh0st

Medlem
    26 april, 2007 vid 07:24 som svar på: COM: Kitemag UK testar Flysurfer Psycho3 och Speed2

hehehe

• gh0st

gh0st

Medlem
    24 april, 2007 vid 19:26 som svar på: Len10 igen

fetare än späck.

• gh0st

gh0st

Medlem
    23 april, 2007 vid 19:00 som svar på: kurs nära malmö?
  • gh0st

gh0st

Medlem
    23 april, 2007 vid 08:41 som svar på: Brädrek?

Jodå, i’m alive and kicking… med ena benet iallafall ; ) Åker in på operation igen imorgon.. suck.

• gh0st

gh0st

Medlem
    23 april, 2007 vid 08:26 som svar på: Brädrek?

Ja, tråkigt när distributören är kass. Köpte själv min från utlandet, blev hooked så fort jag provade den.

• gh0st

gh0st

Medlem
    22 april, 2007 vid 21:32 som svar på: Brädrek?

@Mr_Skans 378320 wrote:

När det ändå pratas brädor. Är det någon som har testat Nobile brädor. T.ex modellen Shinn.
    Vikt, flex ? Någon som vet eller har något annat omdöme.

/Henrik

Jag kör Nobile Shinn 06 och den är störtskön. Väger inte mycket och har lagom med flex, absolut inte för mycket men ändå riktigt nice för att köra i chop o samtidigt nice pop. Funkar bra i vågor och man kan ta sjukt med höjd. När det gäller dom negativa sidorna gillar jag inte tipparna speciellt, tycker man får lite onödig stänk i ansiktet o så klart priset är ju inte att leka med.

• gh0st

gh0st

Medlem
    22 april, 2007 vid 20:39 som svar på: lenten

@walle 378345 wrote:

den vore nått att skicka till fågelskådarjevlarna!
    skön åkning 🙂

Hahaha, ja det hade suttit fint.

• gh0st

gh0st

Medlem
    22 april, 2007 vid 18:47 som svar på: FAN i HElvete vad kasst det var idag, IGEN.

Alltså, snacka om höjd… hats off.

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 april, 2007 vid 10:01 som svar på: rättt najs

Så jäkla nice. är det teahupoo?

• gh0st

gh0st

Medlem
    19 april, 2007 vid 09:52 som svar på: Wage // Betting // Will Skotten Drive Again?

fucking grats awesome!

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 april, 2007 vid 20:59 som svar på: Segelflygare störtade mot tak!

Ja, verkligen. Nån som kan berätta vad som hänt?

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 april, 2007 vid 19:29 som svar på: Afterkite Nosh (Food)

@skotten 376769 wrote:

yeah served up by a polish princess mmmmm

Think she’s hungarian..

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 april, 2007 vid 19:27 som svar på: Shops i Bangkok?

Finns ett par ok inte långt från Khao San rd faktiskt.

• gh0st

gh0st

Medlem
    17 april, 2007 vid 12:50 som svar på: Vikt???viktigt!!

@bohm 376725 wrote:

Det finns inget som heter torr muskelmassa… muskler består av celler och celler består till största delen av vatten.

Torr muskelmassa är ett uttryck man använder inom vissa områden. Citerar en disskusion gällande kreatinupptag vid kroppsbyggande.

”För att känna av effekterna av kreatinet så bör koncentrationen i musklerna öka med mer än 20 mmol/kg torr muskelmassa.

Hos non-responders är koncentrationsökningen lägre än 10 mmol/kg torr muskelmassa. Det är definitionen av non-responders.

Den genomsnittliga kreatinkoncentrationen hos människor är ca 125 mmol/kg torr muskelmassa, men variationer förekommer mellan 110-160.

160 anses vara ett övre tak.”

Dra dina egna slutsatser.

Sida 126 av 173
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA