gh0st
Forumsvar skapade
-
o man får visst köra där. Nästa gång du ser gubben med dom viftande armarna be honom sluta röka på så tidigt på morgonen.
-
Feteburgare med mos på Johan W’s burgershop!! 10 out of 10
-
-
Exakt, det kan vara lite byigt ibland, nån jäkel satte upp en skyskrapa som stör vinden… ligister.. o bryggorna gör inte att det blir mycket plats.
-
Jag tror han börjar uppkörningen typ precis nu, eller väldigt snart.
-
Yeah just go out and ride eh? ; ) You all should! Ut o ha kul o glida runt me era såkallade kites uppe i luften! Medans andra får lugnt sitta o vänta på att ben ska läkas! skit piss!
…såja, nu känns det bättre.. -
Hehehe, jag kunde texten redan långt innan jag hörde den, vet inte hur många gånger jag hört Scottish sjunga den på fyllan =)
-
Mmm, vill ha. Synd att den ser ut som nått från Star Trek bara.
-
Vad jag vet så är det 3-4 kg torr muskelmassa per år, till det kommer vätska, bindväv m.m. så en viktökning av 10-14 kg är inte omöjligt under optimala förhållanden.
-
gh0st
Medlem15 april, 2007 vid 09:28 som svar på: Sprit o grilla på ribban 16.00 idag – lördag 14/4And the chick with the red scarf that Henke is petting is really ugly too. I knew Henke was a Dawg but what the fuck?!
-
Klart han gör!! (..kanske) ; )
-
Or maybe they are regulating the ditrubution of the women? ”No Dawgs Allowed”? ; )
-
Runt 700 pix brukar frakten för en kite kosta, beror lite på vilket fraktbolag m.m
-
Hehehe, nä säsongsöppningen av Habo borde va i Habo ; )