gh0st
Forumsvar skapade
-
Jag ser dina bilder Mat. Funkar hur bra som helst för mig.
-
Eddie wrote:Ser schysst ut…
Finns det ngn på forumet som har bott där?
Hur är vinden första veckan i maj?
Jag tror jag har bott där.. lite osäker men om det är stället jag tror det är så är det värsta bunkern. Jag skojar inte, glaset i fönstrena är utbytta mot glasfiber… allvarligt.
Hur som helst, Rhodos är ju hur bra som helst när det gäller hålligång, iallafall under semestermånaderna. Det pungade på helt ok med.När det gäller Naxos så är det helt ok, det blåser som sagt nästan bara vid kitebeachen nere i Mikri Viglia men att ta sig ner dit från Naxos stad är inga problem med en scooter, det finns även 4-hjulingar som är snuskbilligt att hyra överallt på ön. Blåser oftast från Nordligt och är sideshore/cross sideshore.
Naxos Kitebeach (Mikri Viglia)

-
Ja man kan plotta en bra kurs eller gå en komvuxkurs for att inte kursa.
-
@skotten 374612 wrote:
who had the cybershot camera nicke?
The small camera was Krilles. How are u feeling today Scotty? Soar? =) Guess which shot was made just before the h-bomb crash? =)
-
@Falsterbo 374584 wrote:
Sägs att det ska blåsa upp till 12m/s, är det för mycket för en 12m2 kite?
På gränsen till för mycket men beror lite på din vikt o vilken kite/bräda du kör of course.
-
Thanks buddy! Hope I’ll be out there riding with u guys soon!
-
Haha, ja bara en film med henne o hennes polare hade vart fint ; ) men även med deras endast korta tid i rampljuset tycker jag filmen var störtskön.
-
Fan vad fett! En sådan hade jag behövt nu när man är ”invalido” hehe!
-
@skotten 374230 wrote:
aye, a ken… best we dinnae do svengelska. Its aw right if a talk like a sassanach, it works nae bad like…
Hehehe, i dont understand, not even a little. =)
-
Den som kör mig med min rullstol får köra hela vägen ner till klubbstugan =)
-
See u all there