gh0st
Forumsvar skapade
-
Håller med Sam, tyvärr går kites sönder ibland om man kraschar dom. Som tur är verkar det vara nått som är enkelt och billigt att laga.
Enligt min mening tycker jag att EH’s kvalité ligger bra över standard jämfört med andra kites jag har sett. -
Ja Kamprad verkar vara en smart herre, man önskar att han kom med fler visdomsord.
Kasimir, jag går på Ketogan, Oxynorm och sen kommer jag inte ihåg vad dom starka små gula pillren heter, Oxykontin kanske? Tyvärr ligger jag i ett fullt rum, medelåldern här ligger på 97 tror jag med mig inräknat såklart så det blir inte mycket sömn då deras EKG tjuter varjre kvart då dom flatlinar hela tiden.. Hade bra mycket hellre haft dig här o snackat lite kite =) Fick min dagliga kitesnacksdos igår när Pjotr tittade förbi. Tack för besöket Pjotr! -
Tack för en fin tråd! Och tack för alla lyckönskningar, dom uppskattas och värmer enormt!
Tyvärr var det inget så hjältemodigt som Skotten beskrev som hände utan det var en lastpall på runt en 400kg som föll från ca 1.80m höjd som orsakade detta. Resulterade i en öppen fraktur på båda benen i underbenet, frakturer i två kotor och ett revben. Och allmänt mörbultat såklart, men men, sånt händer och jag kommer troligtvist bli 100% återställd plus att jag har varit hög hela veckan så tiden går rätt snabbt =) See u guys soon! Och tack igen för alla era lyckönskningar, samtal och besök. I owe u guys a lot!!Lova ya!
-
Hehe, sicken kille o sicket skratt.
-
Fy fan vad sköna bilder.. precis sånt man vill se nu i vintermörkret!
-
Ja, det ser riktigt nice ut Filip!
-
Vill tillbaka..
-
Vi vill ha tillbaka Sam! Det blir lätt ensamt här utan honom och hans bilder o filmer.
-
Hah, jag tänkte precis på samma sak när jag läste det. Att Skotten aldrig kan hålla sig i skinnet. Vet inte hur många gånger jag haft honom stupfull bankandes på min balkongdörr mitt i natten och försökandes ta sig in…. tydligen lyckades han denna gången. Mina tankar går till paret i fråga och deras familjer..