gh0st
Forumsvar skapade
-
No one can match the sexyness of Mr. Tarpaulin.

-
Ja det var just det jag gjorde med. Först tänkte jag, fan har Pjotr blivit helt skogstokig här på forumet.
-
what do u mean? my airbed only took up 3/4 of the tent, there was still some room for you near the edges. 😉
-
Ingen drake under 16m2 o ingen våtdräkt i december.. visst klart man fattar att detta är ett skämt men det måste nog vara det tråkigaste skämtet i världshistorien, vad får folk ut av nått sånt här egentligen. Sluta spamma skit.
-
För H-te Jonaish, fan har du Pjoter som din avatar för?
-
Riktigt nice!
-
hahaha, schysst =)
-
Ja, bättre att hålla sig till bra och säkra spots om man är nybörjare. Man vill ju inte få kitingen förbjuden p.g.a folk som inte tänker.
-
hehehe, härligt! =) Gott att du kommer iväg! Har du snackat med Tony?
-
kolla så att ”hjulen” rör sig fritt med, det kan vara dags att byta ut om dom sliter mycket på linorna.
-
patrikol wrote:Längden är inte det viktigaste utan bredden. Nästa alla brädor idag är kring 130 cm vi bortser ifrån vissa specialbrädor för speciella förhållande.
Cirka 38 cm bred är en bra utgångspunkt.
Ju mer du väger desto viktigare blir det att brädan inte är för liten.
Många små knattar på 75 kg tycker att det går jättebra att lära sig på en mindre bräda medans vi 90kg + killar vet att det inte alls funkar för oss så som sagt bredden på brädan och din vikt är det som du skall ta med i beräkningen av dit val.
Ja, bredden är faktiskt väldigt viktig, däremot tycker jag inte en mindre bräda känns bättre i småvågor o chops, tvärtom, men visst beror det på hur brädan är utformad. -
Fan va surt! Va fan har du gjort med brädan Johan?
Krillan82 wrote:Japp johan… Jag kan inte surfa nu på ett tag men tycker inte att det ska gå ut över brädan… Låna den om du vill… ha det godisVad har hänt med dig då Christoffer?