gogga
Forumsvar skapade
-
Jag är sugen på skanör på söndag.. Får la se om det är något väder som tillåter det…
-
gogga
Medlem14 december, 2004 vid 08:26 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!Jag upptäckte att det inte går att gå in direkt på ftp med Mozilla firefox… Så har du det så använd antingen ett ftp program(ex. smartFTP) eller gå dit med I. explorer.
-
Tyckte den var ganska ful… blå und rot e snyggare
-
113 för första tidningen + DVD?
Binder man upp sig sen?
Måste man avbeställa eller man beställer den varje gång? -
gogga
Medlem13 december, 2004 vid 18:00 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!Jag fixade det.. .Är filmen sponsrad av slingshot ella?

-
gogga
Medlem13 december, 2004 vid 17:09 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!Jag har fått hem den men får bara fram ljudet… dags att leta codec.. Vad hette dendära spelarten som var så bra, VCL?
-
gogga
Medlem13 december, 2004 vid 08:42 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!Det är sjuuukt segt.. Min dog under natten så jag fick sätta igång den i morse igén.. Hoppas den är klar när man kommer hem från jobb…

-
Kan aldrig bli för mycket med tips…
-
gogga
Medlem12 december, 2004 vid 21:35 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!Bara 6 timmar och 23 minuter kvar

-
gogga
Medlem12 december, 2004 vid 11:15 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!Svar till:
fan kan du lägga upp den nånstans.. kitenations ftp kanske.. för ja hittar inte hela filmen nånstans ’
[/ QUOTE ]
INte jag heller!!!
Det här är ju årets DVD, måste ha! -
Svar till:
helt sjukt vad du gillar naish….
Det här med märke o grejor spelar inte så stor rolll, går att köra bra med demästa gäller bara att komma in i d. Måste ge märket några timmar på vannet sen går det ju fint.Men patrik jag orkar inte argumentera med dig, men jag måste säga detta så inte alla tror du pratar sanning…. Allt du säger om naish är inte rätt. Å bli inte så arg sofort nån säger nått dumt om de märket…
Ha det Sam
[/ QUOTE ]
Håller med.. kan bli lite för mycket ibland

-
Precis, skicka till alla vänner, bekanta, släktingar och helst hunden också

Trots lite negativ respons från början har många vindsurfare ställt upp för oss också.
Det tycker jag de ska ha cred för då vi inte alltid har ”kompis stämning” mellan oss…Kort sagt: Tack alla som redan har skrivit upp, och fortsätt skicka vidare!
-
Svar till:
Problemet med hela denna diskussion tycks nästan vara att ni tar det personligt. Som att folk inte gillar kite och därför vill förbjuda det. Det är lite synd istället för att lyssna på just fågelfrågan och komma fram till något tillsammans.
Kanske att begränsa området eller något vore en lösning?[/ QUOTE ]
Om du tittar på mina tidigare inlägg så kan du läsa precis det!
Jag tackar för stödet här och hoppas att ännu fler skriver på (eller skickar till bekanta!)