haze
Forumsvar skapade
-
Hahahahaha vad det jag förstod att du inte fattade bättre. Inte va så bitter nu. Du skall inte lura folk så där. Du menar väl inte att du har en 12, 10, 8 och en 6:a eller??
Det jag menar är att spannet mellan 10 kvm och 8 kvm är alldeles för litet. Bättre att köpa 10 kvm och 6 kvm då. Om du håller på att han skall ha en 10:a alltså.
-
@debkåusf 497120 wrote:
Kan varmt rekommendera switchblade IDS om det är nytt som gäller! Annars är switchblade 3 ett bra köp. Om du bara ska ha en drake är en 10:a perfekt! Har du råd med två kan du lägga till en 8:a. Om du väger över 80 kg bör du köra en 12:a istället för 10:a! Swbl är en tokbra drake! Ha de kul på drickat!
10 och 8 låter som lite väl tight spann.. I alla fall för de flesta andra kite märkena men kanske lite sämre drag i Cabrinha???
Man brukar rekommendera ca 3 till 4 kvm i skillnad. Annars så är spannen så tight så du kommer krocka i vindregistret
-
@kvabbso 497066 wrote:
Grejen är ju att jag håller med dig och att jag kör väldigt säkert, MEN det gör inte alla andra, fast dom hävdar att det var säkert och förnuftigt. Det är ju i efterhand som deardevil´s kommer på att det inte var så förnuftigt
Hahahahahaha så säger alla 😉
-
Påse med sten funkar ju eller hur? Som jag skrev förut?
-
Neven: Du är privligerad i Gbg/Varberg…..
-
Hoppas jag oxå att jag inte har… Då låter det för illa…
-
Eller så lägger du sten i påse där du har kite i??
-
Bägge är farligt alltså 😉
-
Och livets dryck som sponsor… Hmmmmmm gött!!!!
-
Hmmm och de är sjukt sköna 😉 Har testat de mesta förutom Gun brädan… Helixen är underbar…
-
Skönt.. Äntligen. Ser framemot…
-
Neeeeeeeejjjjjjjj jag villllllllllll…. Kanske gävle om man har tur och ork….
-
Käften… Jag fick nöja mig med insjö surf i byiga förhållanden men med höga hopp och inga vågor….
-
@Arild 496019 wrote:
Jag kitesurfade vågor i varberg på sydost nytt spot riktigt nice haze:tongue:
Svin……