Forumsvar skapade

Sida 109 av 158
  • haze

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 09:24 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Oki. Då laddar jag ner detta då. Men man måste ha minneskortsläsare skrev du. Så då tar man allt från den och lägger in i programmet då?

• haze

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 09:16 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Hur funkar den med MAC? Jag får den inte att funka alls:(

• haze

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 09:05 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂

Hur funkar den med MAC? Jag får den inte att funka alls:(

• haze

Medlem
    5 augusti, 2008 vid 20:18 som svar på: www.surfers.se

Jo då det kom in lite set med vågor igår med varierad stl.Allt från knähögt till brösthöjd.Var fyra kitesurfare och 30 vindsurfare.

• haze

Medlem
    5 augusti, 2008 vid 20:14 som svar på: Vi har hittat det, ÄNTLIGEN!

Ja det var nice plattvatten där….

• haze

Medlem
    5 augusti, 2008 vid 18:00 som svar på: secret vågspot dela bensinpengar i natt

Yann drog tidigare. Mat sade väl inte riktigt så hårda ord men nästa.
    Tyskan var inte bara duktigt. Hon såg bra ut för att vara tyska oxå 😉
    Märkte det att du inte lämnade den…

• haze

Medlem
    5 augusti, 2008 vid 15:05 som svar på: www.surfers.se

Körde ett sjukt byigt viken igår på grund av lathet… Började med Torch-12 och avslutade med en 7,5..

Men idag fick man goa vågor..

• haze

Medlem
    5 augusti, 2008 vid 15:03 som svar på: secret vågspot dela bensinpengar i natt

Ja det var en go dag/morgon.. (kom lite sent då) Mårtens hopp är ju lite höga som vanligt.. Skönt häng som vanligt där.. Synd bara att man åkte runt på ett bananskal på slutet 😉 Men nu är brädan limmad. Fan om det släpper igen 😉

Tror Mat har lite bilder…

• haze

Medlem
    4 augusti, 2008 vid 15:24 som svar på: www.surfers.se

kass vind nu…. Vad händer?

• haze

Medlem
    4 augusti, 2008 vid 14:23 som svar på: Hjälp n00b att hitta rätt kite :p

Eller på fahlensurf.se 😉

Vart bor du?

• haze

Medlem
    3 augusti, 2008 vid 21:59 som svar på: Måndags och nästa vecka: +18 m/s

jag är i viken imorgon… Ser bra ut. Massa vågor. Dags att plocka fram 3 kvm igen kanske 😉 Falle du är på eller? Mat? Massa fina vågor och så 😉

• haze

Medlem
    3 augusti, 2008 vid 21:24 som svar på: Ostkusten imorgon?

If i come i will. But it´s look to be soo bad weather…

• haze

Medlem
    3 augusti, 2008 vid 10:51 som svar på: West Coast Crew blir svagare…

Och var fan är bilderna? Inga bilder ingen surf 😉

• haze

Medlem
    3 augusti, 2008 vid 10:50 som svar på: Tips på utrustning för barn

När de är simkunniga. Så länge de är medveten vad de gör. 9 år låter oki. Jag skall ut med en liten kille vilken dag som helst. Sjukt koll på kiten på land(övningsdrake) Vi skall utt med en riktigt nu i veckan hoppas jag.

• haze

Medlem
    31 juli, 2008 vid 20:54 som svar på: they say.. that you like your women, to be like your BOM

my is sooooo clean like my girlfriend;) Like clean bars like i like cleans girls;)

Sida 109 av 158
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA