Forumsvar skapade

Sida 105 av 233
  • hengo

Medlem
    6 mars, 2008 vid 20:06 som svar på: Ännu en våtdräktstråd…

fan ludde du kommer svettas där nere i din dräkt!! Testade min idag under vågsurfsession, iofs bara en väldigt kort stund då mina handskar var så extremt dåliga att känseln försvann bara efter några minuter…

Svettades nästan lite när jag kom upp och var näsan helt torr förutom lite på bröstet. Ja, hade faktiskt samma kallingar under hela arbetsdagen idag! :D, riktigt fresh… På fossingarna hade jag Infiniti 7mm, sjukt goa, och varma såklart.. Snöoväder och så kallt det kan bli i vattnet

• hengo

Medlem
    6 mars, 2008 vid 20:01 som svar på: shorts utanpå dräkten??!!

ah fan blir nog shorts på dräkten denna våren nu när man investerat i en lyxdräkt, alternativt något slimmat rosa i neopren att dra över..

• hengo

Medlem
    4 mars, 2008 vid 12:50 som svar på: shorts utanpå dräkten??!!

Jo för du vet att förr i världn, då va ju kitesurfarn dum u huvve. Å gå du längre söderut – i Skåne, där satt dem ju shortsen utanpå dräkten å int innanför. He vart ju som nå mode å resulterade tillslut i att hela Skåne börj klä sig i shorts och låg å åma sig i sundet i Februari månad istället för å försvara sig, huxxfluxx, alla frös ihjäl å dansken kund sko sig… men västerbotten, he va sveriges motsats

/Job

• hengo

Medlem
    3 mars, 2008 vid 13:14 som svar på: street kiting

@kvabbso 449021 wrote:

den filmen med high-top e rätt så uttjatad här nu va!!

vilken film? Orka prata om en film men inte posta länken liksom.. Sluta snålposta, hit me länken

• hengo

Medlem
    2 mars, 2008 vid 19:55 som svar på: Not for kids – Fore adults only. Old School in da House Part 2

@SkånePaul 448667 wrote:

För helvete! Ni kan inte mena allvar, old school i all ära men fy fan för hans spretande!

ord!!!

• hengo

Medlem
    2 mars, 2008 vid 14:06 som svar på: street kiting
  • hengo

Medlem
    2 mars, 2008 vid 01:00 som svar på: dagens test av prylar lite recension

låter osm dräkten va nice. så fort jag få rmina skor ska jag testa Infinitin i snöoväder och se va den går för.. Hur kallt va de i luften ludd?

• hengo

Medlem
    1 mars, 2008 vid 18:23 som svar på: sköningar..

fett

kolla stiltsville också, fin kicker.. undra hur de funkar med flytande kickers, om de liksom flexar ner i vattnet när man kör på de? måste ju va oskönt isåfall, men den där ser nice ut!

• hengo

Medlem
    26 februari, 2008 vid 17:45 som svar på: Ännu en våtdräktstråd…

Vart en Infiniti 6/5/4.. ska bli jäkligt spännande och se hur pass varm den är. Nu gäller det bara att hålla sig varm om händerna och fossingarna.

köpte fresten från backdoor.se, 2990:- för 2008an… bra alternativ om man vill köpa från svensk dealer

• hengo

Medlem
    26 februari, 2008 vid 16:26 som svar på: Modda EH-chicken loop

@Luuddee 447438 wrote:

ja ska ta en bild sen o lägga upp. fungerar bra med ett skummgummirör att trä över

fotta din bom me 5-th linesystemet i samma veva är du söt!

• hengo

Medlem
    25 februari, 2008 vid 12:09 som svar på: Lite nya speedbilder på Mårten B från Sydafrika

inge illa menad men fan hittar aldrig något på er sida

• hengo

Medlem
    24 februari, 2008 vid 10:28 som svar på: EH – copycats eller pionärer?

hahah nä du ska inte välja två storlekar mindre..
    har bara senaste waven (kommer bara i 11a så du har inget val där…) och den är snabbare och har mer depower än fjolårets modell. inte testat ripperhn då den typen av kites aldrig är något alternativ.

tror EH skippat allt sånt och istället försökt göra kites som funkar bra i luften och som dessutom är billiga, de har inte onepump på 2008an heller t.ex

• hengo

Medlem
    23 februari, 2008 vid 18:44 som svar på: Ännu en våtdräktstråd…

Ja Xcel Infiniti är nog den dräkten jag läst mest positivt om på surfforumen. Bra pris där på darkblue också 2400dänske. Ska maila dom å kolla lite

Milkman, mm kanske kan va en bra idé men har redan 4/3 samt 3/2 pro-limit som jag är riktigt nöjd med, så behöver egentligen en ren vinterdräkt. Faktiskt testat 4/3 med 3/2 under, varmt men jävligt bylsigt.

• hengo

Medlem
    20 februari, 2008 vid 09:19 som svar på: bindningar vs straps!

hur funkar de LF brädorna som är anpassade för att köra med bindingar om man skulle få för sig att vila köra med straps? Är LFbrädorna mycket tyngre än ”vanliga” lätta brädor anpassade för straps? För de är väl tyngre, eller?

/Mypa

• hengo

Medlem
    20 februari, 2008 vid 07:24 som svar på: bindningar vs straps!

helvete vad sugen man blir på att testa boots! sjukt att man inte gjortdet än..

Sida 105 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA