Forumsvar skapade

Sida 111 av 233
  • hengo

Medlem
    13 november, 2007 vid 20:32 som svar på: St. Lucia!

3dagar med taskig vind? menar du då att du fick 3 dagar med taskig vind resten vindstilla eller 3 dagarmed taskig vind resten bra tryck?

verkar ju va en jevla osis isf, då januari är verkar va typ bästa månaden
    föresten, var bodde du nånstans? Var du upp till norra delen något?

• hengo

Medlem
    13 november, 2007 vid 16:46 som svar på: St. Lucia!

hahah, kommer hem . har fått biljetterna. På resplanen står det Stockholm -> London Heathrow, Finnair…

på biljetterna står det Stockholm -> London, BRITTISH AIRWAYS(!!!!!!????!)

Hur sjukt e inte de? är Finnair något slags dotterbolag till BA så det räknas som BA? Ska ringa och skälla på dom imorn så fort kundtjänsthelvetet öppnar.

Jag som till och med totaldissat den trevliga damen på Resia nu bara för att jag tror mig hittat min BRittish Airwaysfria biljett.. återkommer imorn

• hengo

Medlem
    13 november, 2007 vid 15:18 som svar på: St. Lucia!

först SAS, sen virgin atlantic

hemvägen, virgin atlantic, sen finnair

Finns massor av flyg dit för 7-8,5 tusn!!! kolla bara http://www.flygcentralen.se

vore kul om fler kom dit!

• hengo

Medlem
    13 november, 2007 vid 11:01 som svar på: St. Lucia!

resan kostade 7700SEK (blev nån hundralapp dyrare då jag försökte undvika British Airways). Boende har vi inte kollat än riktigt, billigaste jag hittat är 35USD för ett rum.. Man kan också lägenhet med två sovrum, fullt utrustad mem kök, tvättmaskin etc, på stranden för cirka 11000SEK månad. Finns en del att välja på när det kommer till boende…

Gå in på stlucia.org finns en del alternativ

• veeshtiiiing, en budskaop from daddy boasting, den liedah till ingentiiing

hur bra som helst

• hengo

Medlem
    12 november, 2007 vid 18:21 som svar på: St. Lucia!

det är nog inte det ultimata vågsurfstället men localen jag snackat med säger att ddet finns nice secretvågspots som inte ”finns med på internet” men man ska nog inte åka dit för att vågsurfa.. Däremot Martinique, som ligger nån mil bort verkar det finnas rät tmycket spots på om man kollar wannasurf.com

Tror (hoppas) iaf att det är relativt redigt shortbreak så man kan få lite najs kickers..

• hengo

Medlem
    11 november, 2007 vid 23:53 som svar på: Söm nu shiat fröm L to the F!

de e nice

• hengo

Medlem
    11 november, 2007 vid 16:28 som svar på: Drabbar BA’s surfing/vindsurfingförbud oss?

http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2343012&postdays=0&postorder=asc&highlight=airlines&start=0

jävla skit. verkar som man får anpassa resmålet efter vilka flygbolag som accpeterar en. Jävla helvette

• hengo

Medlem
    11 november, 2007 vid 11:10 som svar på: Drabbar BA’s surfing/vindsurfingförbud oss?

Någon som har koll på om det gäller ett 135cm lång kitepackage eller???
    ludde hur gick de?

• hengo

Medlem
    2 november, 2007 vid 09:47 som svar på: kap -madda fakking- verde

@SWE22 426086 wrote:

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/v/Y71uDIoeh9E&rel=1[/YOUTUBE]

http://www.youtube.com/watch?v=Y71uDIoeh9E&NR=1

Det där såg ju sjukt nice ut.. vilken strand är de filmat på när han kör de där medelstora vågorna med platttttt emellan?

• hengo

Medlem
    1 november, 2007 vid 16:49 som svar på: kap -madda fakking- verde

Var ska man bosätta sig om man inte vill hyra bil varje dag?

• hengo

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 07:21 som svar på: Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?

du har mail!

• hengo

Medlem
    27 oktober, 2007 vid 11:59 som svar på: Hyrbilen gets it!

si ….

• hengo

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 12:20 som svar på: Vita väggar

god morgon god middag god kväll

Sida 111 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA