Forumsvar skapade

Sida 121 av 233
  • hengo

Medlem
    9 juni, 2007 vid 19:42 som svar på: Hur gör jag en frontmobe?

men graben med framhanden innan sätter du inte ÄN va?

• hengo

Medlem
    9 juni, 2007 vid 19:41 som svar på: Hur gör jag en frontmobe?

iäääsch då

• hengo

Medlem
    9 juni, 2007 vid 19:40 som svar på: Hur gör jag en frontmobe?

http://www.youtube.com/watch?v=Yhr2FR7o2sg

ännu bättre exemplar, ser det inte sjukt lätt ut när knugen gör det?? (på 01:56 in i filmen)

• hengo

Medlem
    9 juni, 2007 vid 19:38 som svar på: Hur gör jag en frontmobe?

efterapa detta and you gonna be the knug; http://www.aclproductions.com/videos/Dre%20Front%20Mobe.mov

• hengo

Medlem
    9 juni, 2007 vid 18:54 som svar på: Hur gör jag en frontmobe?

front mobe. eller har du satt det redan?

• hengo

Medlem
    9 juni, 2007 vid 18:37 som svar på: Hur gör jag en frontmobe?

Ja,
    gjort några framsteg? jag la ned mina frontmobeplaner men har tänkt på att ta upp projektet igen.. pepää, ska vi battla eller??

• hengo

Medlem
    8 juni, 2007 vid 22:38 som svar på: Hur gör jag en frontmobe?

Ja hur gör man?

• hengo

Medlem
    8 juni, 2007 vid 18:32 som svar på: Umeå i eftermiddag

n hug int bar heng som kit um, någr kit um men mång jobb och är södr sverg

• hengo

Medlem
    8 juni, 2007 vid 17:42 som svar på: Umeå i eftermiddag

synd!!
    ser ju värdelöst ut men mitt brissinne säger att det finns en liten möjlighet til vind iallafall.. måste tyvärr infinna mig i stan igen kring 17.00 tiden

• hengo

Medlem
    8 juni, 2007 vid 16:15 som svar på: Umeå i eftermiddag

Det var gryyyyymt!! Konstigt att man var själv

• hengo

Medlem
    8 juni, 2007 vid 12:42 som svar på: Umeå i eftermiddag

5,3 nu drar jag

• hengo

Medlem
    7 juni, 2007 vid 20:24 som svar på: skim och kite??

hmm vad är måtten på den där brädan? Behöver den inte vara jävligt stor om det ska vara en _lättvindsbräda_ men ändå ha sån där monsterrocker som brädan du visar har?

annars intressant, men har svårt att tro att en wakeskate i rimlig storlek kan mäta sig med en ofenad skimboards lättvindsegenskaper, iallafall min feting..

Sågade ut en i plywood, ett lager bara, inge lack ingenting bara böjja några timmar i badkaret (som iofs gått tillbaks sig nu men funkar bra ändå) Den har hållt i två år snart, börjar visserligen bli lite tung och sleten men jävligt skoj ändå. Man kan nästan köra i lättare vindar än med en typ 6,2 vågsurfbräda. Perfekt är att köra på typ 15-20cm djup så man kan utnyttja sandbotten, blir det fööör grund går det inte att ta höjd för man kan inte trycka ned kanten i vattnet tillräckligt. Men som sagt, försök hitta ett ställe där det inte är för djupt och inte för grunt, och låt bottnen hjälpa till med planingen. Blir det för djupt behövs det liiiite mer vind för höjdtagning.

• hengo

Medlem
    6 juni, 2007 vid 18:17 som svar på: Parkvägen 1-Wipes out

hur gör ni när ni slänger ut era sliders i vattnet? kör ni bara på eller fixar ni nå tillstånd för att placera ut den?

• hengo

Medlem
    5 juni, 2007 vid 19:32 som svar på: Angående Televind på Lillskärsudden, Umeå

Alla kolla eran privata inbox! snackade med Ludwig i förrgår och han bad mig ge ut kontonumret för insättning av pengar.

200kr för er som inte ringde någonting förra året
    350kr för oss som ringde lite förra året men aldrig betalade in någonting

Har föresten det nya,, jättttehemliga numret nu och kan meddela att vattentemperaturen fortfarande är 39,5 graaaader! 😀

• hengo

Medlem
    5 juni, 2007 vid 19:10 som svar på: vidrigt är viktigt framför allt en bräda!

tablas 118X34, det tror jag verkligen är någonting för dig pontan! snorgrön

Sida 121 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA