hengo
Forumsvar skapade
-
@SkånePaul 370367 wrote:
Gött med sån speed! Bredbandsbolaget?
Synd inte fler sitter på sådana linor, särskilt på DC!
Där är ju fördelen med torrents, ju fler som seedar ju snabbare går det, ”tvärtom” på DC.
jordddå, men ingen seedar ju . såååå.. fast fick faktiskt hem stance 28 nu efter 4 dygn, snaajs ..
vetefan vilken leverantör jag har faktiskt -
Precis, var faen hittar man snabba torrents med mycket seedare?? OFtast tycker jag man sitter och fiser i 1-100kb/s. Självklart finns det kassa DChubbar där vem som helst är välkomna oavsett utdelning och hastighet. mha dc kommer jag ofta upp i hastigheter som 5mib/s, men vanligt är ju att man tankar i 400kb/s vilket är fullt tillräckligt om man får tag på surffilm. Tror aldrig jag kommit upp i över 500kb/s mha torrents och då är det extremt ovanligt. Tycker oftast det känns som man sitter och tankar av nån sleten jävel i USA med någon skituppkoppling.. Nä, en surfhub med shareingkrav där bara ISP från sverige fick vistast vore något tycker jag.. ELler så visar du oss de magiska torrenterna? 😀
-
kolla om nån polare kan hjälpa dig så du kommer igång lite bara..
börja försiktigt urkrokat med din tvålinors drake i jättelite vind så du får koll på grejorna, ska inte va nå problem då. även om kurs såklart är det säkraste alternativet men det är ju inte alla som har råd/orkar med sånt.. -
snackade just med knugen från obbloa, han sa att de va jättemycket vatten på isen så jag biter nog ihop några veckor till tills vattnet börjar sippra fram ännu mer och man kan köra på riktigt!
-
sluta gnäll och var glad, du har fått över 20 svar på en dag som berör din fråga
-
Tror verkligen inte att EH har sämre kvalité än något annat kitemärke. Tror tvärtom att de har finfina sömmar faktiskt. Men har det blivit felsytt så har det.. Kan ju vara andra utlösande faktorer också såklar tmen.
En bra idé kan ju vara att prata med personen/ÅF du köpte kiten av och fråga vad som gäller. Istället för att posta ett inlägg på ett forum som berör garanti på ”kite??!!”(?)
-
Jasså det är vatten alltså… de va som fan, trodde jag inte.. än iaf
Satsar på imorn ändå om jag inte måste jobba.Ja var ligger stekenjokk??
Det är bra att man låst in kitegrejorna i förådet, tillsammans med förådsnyckeln. -
verkar ju iofs bli mer rocknroll på onsdag enligt prognoserna så kanske blir att jobba imorn iallafall.. Inte kört nåt i år, men obbola/nyvik antar jag som vanligt. Om ingen upptäckt något nytt jättehäftigt ställe med kuperad terräng? 😀
-
ser jag fel eller fortsätter tribalsen upp på jackan? Kan man köpa till den när man köper den nya selen?
-
absolut.