hengo
Forumsvar skapade
-
Japhapp, då blir det malmö efter studenten då…
-
såg nån tysk sida med kiteaffisher, men vafan köp surfaffisher istället, ser bra mycket snyggare ut!

-
fan vad shyst tävling, hoppas det blir mer liknande tävlingar i sommar då man är ledig!! Synd att den ligger under två helger = typ omöjligt för alla som bor norr om sthlm att ta sig ned då om man jobbar eller går i skola! Nåja typ 90% av sveriges kitare är skåningar så det är nog bra att den ligger under två helger i slutendan!
Hoppas det blri grymt iaf, och det lär det bli!
-
jo jag vet, men för den totalt humorlösa tror jag naziskämten kan uppfattas som kränkande det var därdör jag funderade på om det var lagligt elle ej, hehe.
nope, det stod i gårdagens aftonbladet

-
läste också att den skulle komma tillbaka, skönt! sommarn räddad även om de inte blåser ett dugg..
haha, läste också de där i tidningen idag. lyckades aldrig räkna ut om det var reklam eller ej. Stod ingen ”varningstext” om att det var reklam så tog förgivet att det var en artikel, men får de verkligen skriva sådär?
-
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA HAHA HA AH AHAAHA HAH AHAHAH A
*mingel* kan ingen döda det jävla ordet
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
EH bortser jag oftast ifrån då de flesta som kör det verkar drabbas av hybris, tänk efter själva. Hade EH folket haft en mildare attityd hade jag varmt välkomnat det som ett märke då jag vet att dom gör mycket bra kites.
[/ QUOTE ]
Så du rekomenderar kites efter hur trevlig personen som säljer dem är?
Det låter ju sjuuukt vettit[/ QUOTE ]
Ja, det är så det funkar i världen. Se till att skaffa trevliga representanter så kommer försäljningen att öka. Det spelar ingen roll hur många gånger man skriver med VERSALER att sitt eget kitemärke är det bästa.
Sen om du läst hela inlägget hade du sett det att jag mestadels säljer traction kites.
Tyvärr funkar det så, inget jag tänker göra något åt heller. Men det är inte för sent för förändringar ännu.
[/ QUOTE ]
mnjaa, så riktigt är det väl inte riktigt när det gäller kite? De flesta jag vet (inklusive mig) försöker testa så mycket som möjligt först innan de köper. Sen hur TREVLIG försäljaren är kanske spelar in lite men inte mycket. (Se EH…)
-
finns typ 1000 trådar om detta ämne
-
ja vad säger ni? ja 11, juni då smäller det för då kommer hängå ner (räknar med fest………….)
-
ööö jaaa, EH wave skitfet (svart) 11, vad ger du?
-
alltså egentligen…. palla liskom, det är ju ändå en extremsport vi sysslar med. Vi ska inte nyttja så mång ametoder, bara ös på med epoxy liskom! tänk att det är en skateboard!!!!!!´´ så brukar jag göra det blir skitbra!
-
hahahha fyfan jacko, fick samma syndrom på min bräda. Slutade med att båda tipparna låssnade helt och ”fläktes” upp till padsen. Men vafan, det är bara å limma. Epoxy som saaaatan bara, så ordnar det sig. Alltså så där blir det typ på min bräda varje gång jag gkör det är bara å lassa på med epoxy. Blri lite dyr i längen med så mkt epoxy men vafan, brädan är ju skön så vad gör man inte!
-
nån som vet vad det kommer vara för straff på att kita när förbudet träder i kraft? om det blir så kan väl alla bara skita i det, så inser de att de fan inte går att hindra? typ? lagen kanske finns kvar men den kanske blir som lagen som säger at man inte får gå mot röd gubbe…