hengo
Forumsvar skapade
-
det kan vara!!! jag lyckades fånga han när han rastade sin drake också!
-
Svar till:
Svar till:
OOtrooligt vad många som INTE kör med 5te lina system som
[/ QUOTE ]
Inte kör men har kört…
[/ QUOTE ]
wöörd
-
Svar till:
5e lina e jattebra, recon orsakar mer an det raddar…
[/ QUOTE ]
jag skulle föreslå absolut inget av det, om du inte kör på snö/land eller i gigantiska vågor med mycket vind, ta recon isåfall. förstör inte känslan lika mycket som en extra lina
-
Svar till:
Enkel köp en 11:a
ps jag har en till salu 🙂
[/ QUOTE ]
haha bra svar! håller med, köp en 11. den kan du (om du verkligen vill) hålla hur länge som hellst!
…ok inte hur länge som hellst men nästan.
-
Cabrinha co2 2004 är skitgrym. hittar du en begagnad su hugg den!
-
De anonyma inläggen är fan de mest intressanta, det är ofta där sanningen och de verkliga åsikterna brukar komma fram kan man ju konstatera. det tycker jag är intressant, tycker inte ni det? okej visst, man kan tycka det är fegt att folk inte skriver det bakom ett användarnamn men vad gör det egentligen? kul ju. annars hade det bara varit typ ”hur många kitare i sverige just nu, hallå, lista era namn plus vilken jävla drake och storlek” skittråkigt ju!
-
Svar till:
innan han tappade handtagen
[/ QUOTE ]
haha jävla britter
-
Svar till:
Svar till:
Grymt! Klart impad!
Bara alla nu fattar att det inte är något för oss som inte är så vassa! Livsfarligt om man inte har stenkoll på grejorna![/ QUOTE ] det går inte att göra för er som inte är så vassa, så oroa dig inte. Grymt kaj!!!
[/ QUOTE ]
haha vilken jävla urspårning!
Förstår inte varför du brusar upp. antog att du ville bli kallad ”inte så vass” eftersom att du själv alltid benämner dig som ”inte så vass”. inget illa menat, ville bara få fram att det är svårt att köra sådära skiiitsnabbt och det kräver massa träning, fattar inte själv hur man för att hålla kant men jag antar att det är lättare med skidor, liten kite och perfekt underlag. -
Svar till:
Grymt! Klart impad!
Bara alla nu fattar att det inte är något för oss som inte är så vassa! Livsfarligt om man inte har stenkoll på grejorna![/ QUOTE ] det går inte att göra för er som inte är så vassa, så oroa dig inte. Grymt kaj!!!
-
Svar till:
lite surf blir det oxo
[/ QUOTE ]
böööööhhh, är detta också på encuentro?? synd man inte fick uppleva nån sån dag!
-
Ooo, vad härligt!!!
Man blir lite avis när man sitter här hemma i rusket