Forumsvar skapade

Sida 140 av 233
  • hengo

Medlem
    14 mars, 2005 vid 22:42 som svar på: Fuerteventura nu i februari?

nu är jag hemma. surfade i coralejjo vid hamnen där. var huuuuuuuuur bra som hällst verkligen! laugh.gif iofs har inte så mkt att jämnföra med.

bilder kommer om 3 månader laugh.gif
    tack för tipsen!

• hengo

Medlem
    5 mars, 2005 vid 17:45 som svar på: Lide gammal film från Brasil… FILM!!!

jag laddade ner en ny mix, men den låter mer som dancehall och det är typ dancehallartister och det är patoa så jag tror inte det är nån reaggeton, fast mixen var fet för övrigt så jag kan skicka. 280 spår… smile.gif

• hengo

Medlem
    5 mars, 2005 vid 01:11 som svar på: Fuerteventura nu i februari?

såg ju nice ut som alla andra spots på ön smile.gif
    någon som testat El Burro, ligger närmast där jag ska bo iaf. så kanske lönt att ta med brädan om det bara är 5km gångmarch.

• hengo

Medlem
    5 mars, 2005 vid 00:42 som svar på: Lide gammal film från Brasil… FILM!!!

SHiiiiit vad jag vill tillbaka till Cumbuco!!! (den mest syndromade och eländiga byn jag varit i) crazy.gif confused.gif fuck paracuru!

• hengo

Medlem
    4 mars, 2005 vid 18:42 som svar på: Ladda upp fler hemmagjorda filmer

ja den är feeeet! fixade lite nya låtar idag, killen som sjunger ”daleeee” lalalala daleeee, lalalalal daleee nånting. heter dom omar. fixda lite av han å skicka

• hengo

Medlem
    4 mars, 2005 vid 01:15 som svar på: Fuerteventura nu i februari?

vart ligger det?
    nån som vet om det finns nåt ställe som är typ rätt vågsäkrt? behöver inte va bra bara man kan komma ut å försöka lite? ska nog dit främst för att hälsa på syrran men drar till coralejo några av dagarna förmodligen så behöver nåt ställe som liksom, ja, funkar oftast! Är jävligt grön på vågsurf men större brädor har jag inga problem att surfa på

• hengo

Medlem
    3 mars, 2005 vid 23:11 som svar på: Ladda upp fler hemmagjorda filmer

aah okej, körde iexplorer så det var nog därför det var så segt.. Jaja filmen äruppe nu iaf!

• hengo

Medlem
    3 mars, 2005 vid 23:09 som svar på: EH goes foil!!!

Svar till:

’foils are the future’

-Flash Austin, 2003

[/ QUOTE ]

… – sa flash, hög som ett hus laugh.gif

• hengo

Medlem
    3 mars, 2005 vid 13:33 som svar på: Fuerteventura nu i februari?

vet nån om det går att hyra vågsurfbräda på fuerte nånstans? var isåfall?

• hengo

Medlem
    3 mars, 2005 vid 13:15 som svar på: Ladda upp fler hemmagjorda filmer

testade nu, verkar gå rätt segt ändå… ca 50min på 25mb (jag har fet uppkoppling)

• hengo

Medlem
    3 mars, 2005 vid 12:04 som svar på: Kul pryl! Snowboarding på gatan..

faaan vad grymt!!! frågan är bara hur de funkar när man ska åka vanligt som på en longboard, kan det inte bli lite meckigt med extrajulen då tror ni?

• hengo

Medlem
    3 mars, 2005 vid 03:37 som svar på: Directional / Nybörjarbräda

köp en surfbräda utan stroppar. eller en extremt liten bräda. Typ 30/100cm. Så blir det lite utmaning och du lessnar inte så fort. Det går för snabbt att lära sig på en normalstor, tråååkit. Sen när du lärt dig kan du köpa det måttet du vill ha. Så skulle jag gjort om jag fick spola tillbaks laugh.gif! Man ska ta vara på tiden man fick glädjerus vid höjdtagning

• hengo

Medlem
    3 mars, 2005 vid 03:32 som svar på: Joystick -05

gillar inte heller slangar. då kan man ju inte CUSTOMISEEERA!(Hallåå??!??!?!). eller kan, kanske man vill. sen såna urhölkade hål är intebra heller, känns ger ett så sladdrigt intryck, allt som är onödigt ska bort också. Tex. dom där jevla neoprengrejorna på sidorna på de gamla Takoon/EH medmera. bomarna, har sån jävla fobi för dom. Ser fram e den nya bomen från EH hoppas den tar min hockeytejpPRObar.

fastvafan det är ju en smaksak, gillar man urhölkat och gummi så gör man……

• hengo

Medlem
    2 mars, 2005 vid 07:43 som svar på: Joystick -05

Svar till:

Svar till:

prova först innan du snackar. förklara gärna vad du menar med sladdrig. SS-bommen är DEN fätaste bummen där e.

[/ QUOTE ]
    Frågan är skämtar du?????
    Annars har du hört ordspråket kasta sten i glashus?
    Eller du knske har stor erfarenhet av OR bomen som du säger är sladdrig.
    Om jag provat ja det har jag flera gånger både 03-04-05 och alla nästan lika sladdriga.

1 Depowerlinan är samma som naish altså inte plastad och den är sladdrigare än plstad.

2 Mycket och grova flykuddar som hänger.

3 Depowersystemet gör att har du mycket depower så hänger en lång lina och sladdrar.

4 Depowersystemet med en tung stopp knopp mitt på depowerlinan gör att det sladdar mer.

5 Mycket tung metall som slänger och sladdrar (inte så mycket på 05)

Inte konstigt att många kör på Cabrinha bomar som jag anser är de bästa.

[/ QUOTE ]

SS-bomen är ju skitfet. Bästa jag testat iaf och jag hartestat en del… Har samma som jag hade 2003, och visst, jag har fått byta depowersnöret två gånger men vad gördet? Den är rehjäl och jävligt enkel, detär de som gör den överlägsen. Kantänkamigatt 2004-2005 SSbomen är ännu fetare.

KEEP IT SIMPLE!

• hengo

Medlem
    28 februari, 2005 vid 20:17 som svar på: Mycket hangtime høga hopp, vad ska man køpa?

Svar till:

En beg. X4 får du ju ganska billigt annars är det Raven som är det som gäller om du vill köra Naish. Lycka till med valet!
    Kolla även på t.e.x kiteforum.com eller någon annan site där det inte bara snackas om ett märke hela tiden så får du lite mer objektiva svar.

[/ QUOTE ]

X4an är lite segare än EH Freestyle, lite sämre lyft och hangtime också tyvärr. Så köp en hellre en freestyle om du ska hoppa högt med mkt hangtime. Den är dessutom billigare

Sida 140 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA