Forumsvar skapade

Sida 145 av 233
  • hengo

Medlem
    16 september, 2004 vid 13:22 som svar på: Popo

iooo va grannt

• hengo

Medlem
    10 september, 2004 vid 19:17 som svar på: shorts utanpå dräkten??!!

Svar till:

Har hört att det hetaste senaste är att köra med röda stringisar utan på, men då måste man va jätte het….
    Är man inte det utan bara lite het får man nöja sig med sebra färgade boxershorts……

Har man ingenting utanpå är det kiteförbud som gäller…..
    Bryter man mot detta är man illa ute…..
    Så det är bara att välja se ut som en fjolla å kita eller vara utan……………………………….

[/ QUOTE ]

ha…?..ha ha.. ….ha ?

• hengo

Medlem
    10 september, 2004 vid 17:21 som svar på: shorts utanpå dräkten??!!

haha nä verkligen inte, men det var egetnligen inte riktigt ”snyggheten” som jag syftade på, det var känslan…

• hengo

Medlem
    10 september, 2004 vid 17:12 som svar på: shorts utanpå dräkten??!!

har testat shorts på dräkten nån gång sådär. upplever faktiskt känslan skönare än med våtdräkt, det är väl inte så konstigt egentligen? Eftersom att när man åkt snowboard, skateboard och allt sånt har man alltid haft feeetbrallor, till vardags oftast också, jag tror det har med det att göra. Testa skata med cykelbyxor eller åk snowbaord med fallskärmsdräkt så får man väl egetnligen samma effekt som när man surfar med våtdräkt. Fast det är klart man vänjer sig, kör nästan aldrig med shorts på våtdräkten, eftersom att jag är rädd om mina shorts smile.gif spar dom till utomlands eller högsommarn! Men jag håller med, tror att det för vissa också kan vara en modegrej.

Alla trick blir ju grymt mkt snyggare om man har shorts, utanpå dräkt elller ej spelar ingen roll. Tänk dig själv en fet tweekad grab, först med spindelben, sen med shorts. Vad kommer du fram till?

• hengo

Medlem
    3 september, 2004 vid 16:37 som svar på: Han e FET

vad tror du hon gjort då? hon är ju redan sponsrad av wipika! MOAHAHAHA

• hengo

Medlem
    1 september, 2004 vid 15:13 som svar på: FORTAZELA, CUMBUCO

http://www.kitesurfing-universe.com/english/content/unterkunft.htm
    om man delar typ 5-6 pers. så blir detta iaf relativt billigt! Plus att ”Breakfast is here included as well as the transfer to the Cauipe Lagoon from Monday to Friday”

• hengo

Medlem
    1 september, 2004 vid 15:07 som svar på: FORTAZELA, CUMBUCO

tjaho
    okej.. jag isf dit i mitten av oktober och stannar till strax före jul

• hengo

Medlem
    1 september, 2004 vid 12:01 som svar på: FORTAZELA, CUMBUCO

hur faen ska alla bo?? Måste hitta nånstans fort!!! vill inte punga ut för ett helt hus själv, ingen som har plats någonstans?

• hengo

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 22:02 som svar på: foil

Svar till:

Med risk för att bli halshuggen och garoterad så skulle jag ändå vilja veta om det finns någon där ute som kan berätta vilken foil som lämpar sig bäst till kitesurf och hur stor man bör införskaffa samt om det finns nått att tänka på. Har tröttnat lite på det här med ostabila tubar som gör lite som de vill själva visst det har sin charm men det blir dyrt för mig rätt ofta och det finns det fan int pengar att göra nått åt.

Och nu låter jag feeding frenzyn börja.

[/ QUOTE ]

flysurfer voodoo e fet. lätt skönaste foilen jag testat, detta pga. att man kan ställa in den så man får lite tryck i bomen och den känns lite som en inflate kite. bra hang ockås

• hengo

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 21:55 som svar på: EH 05

Svar till:

EH är custom… kommer krakarna på nått nytt så kommer det en modell… inga jävla årstider på dom…..

[/ QUOTE ]

HAH wooord

• hengo

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 21:45 som svar på: Byske

ååå byske!!!
    å verkar ju bara finnas en enda byskelocal?? å han da only byskelocal har nu kvaliciferat sig en level om och är nu med da lillskärsudden locals

• hengo

Medlem
    29 augusti, 2004 vid 14:54 som svar på: Tips till alla idioter…

Svar till:

Har oxå funderat på och testa en kiteloop snart, borde det inte gå och fega i början, mn tanke var att man hoppar lagom högt sen drar runt draken snabbt längst upp, dvs högt och inte under sig, och om man inte hinner få runt draken innan man landat så landar man med brädan rakt downwind och fortsätta loopenplanade på vattnet.. Nån som förstår hur jag menar, fungera det & fega testa så???

/Danne

[/ QUOTE ]

Det går att fega hur mkt som hällst…
    gör ett vanligt hopp på 4-5meter, sen när du är som höggst ger du bara FULLT styrutslag bakåt. du kommer landa hur soft som hällst eftersom att kiten hinner nästan hinner runt 360grader, om du har en relativt liten kite typ 8-12.
    men detta är ju inte nå vidare snyggt… så glömt inte att börja kötta sånna manliga kiteloops direkt då du satt denna!

• hengo

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 18:04 som svar på: Tips till alla idioter…

Svar till:

…som är lika dumma som jag…

dra inte kiten under er första gången ni provar loopa kiten. gör ganska ont att landa i 190 med huvudet först. ajajaj har hål i min läpp. hoppade 8-9meter högt och skickade 7an (EHwave) järnet. jevlar va fort det gick…. låg som ett streck. shit. ska fortsätta träna imorgon.

[/ QUOTE ]

hahaha fint maggan
    sjukt att jag gjorde exakt samma sak idag, fast på jelva 30cms djup. Tur man är van gruntvattenslammare…
    är du helt avdomnad på hela sidan också? känns det som alla inälvor, tarmar å skit ligger upp pressade mellan revbenen? aaooo de e sån smärta

• hengo

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 17:57 som svar på: EH 05

man behöver inge 2005 om man äger en Wave…….

• hengo

Medlem
    28 augusti, 2004 vid 04:29 som svar på: FORTAZELA, CUMBUCO

Svar till:

Jag är där från 16:e oktober och 3 veckor framåt…
    /iiitype

[/ QUOTE ]

kooolt! vilka flgger du med? FIxat boende?

Sida 145 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA