hengo
Forumsvar skapade
-
intevad jag hört.. Träffade en dansk nere i cabarete vars bestkites gått av på mitten typ, säger ju en del om kvalitén
-
Ni har det minsann inte lätt ni

Härliga bilder som vanligt Rambo!
-
du har fel
men nuförtiden kör nästan alla med flat
-
Svar till:
så att den även ska kunna tåla små påhälsningar på revet!
[/ QUOTE ]
Mjaoo, fast hela tippen knäcktes från börjat mot en fet våg eller en hårrd landning. sen någon vecka senare hälsade den på nere hos farbror rev! nya modellen tablas är betydligt hållbarare, specielt vad det gäller stötar av olika slag.
-
”-Man kan inte spendera hela sitt liv på steffo, det går inte”
/Pontus ”Pan” Norling
-
sluta gnäll nu, det är inte samma bräda. denna ser ut att vara helt oanvänd, stod själv och klämmde på den igår
-
ah det är en helt annan sak! brädan är bra!!
-
vilken storlek vill du ha? jag har en till salu om en månad eller så 118*34.5typ
-
Eftersom att min tablas kaputerade totalt idag så var jag tvungen att ta vår allas lilla resärvbräda, tha knifeboard!
Kan säga att den är riktigt grym faktikst! det är väldirgt bra grepp och den är skeeetsnabb.. det enda som är lite kasst är poppet, men kör man snabbt så går det att poppa fint iallafall. nästan lite ávensjuk på ägaren dmp
-
ahdeebravågoringentingförnyböarjaedock
-
iiioo dööu milde, ei däi seå foottat hääirifreååhn hiotiehllet?
-
finns bara ett trick som e lönt att träna på land och det är HAAANDLEPAAASSS!
-
hengo
Medlem26 februari, 2004 vid 01:17 som svar på: mera bilder på det hårda livet feat Hengo & Pablohaha var det inte sagt att det var slingshot som var the tha darkside?
-
hengo
Medlem25 februari, 2004 vid 13:27 som svar på: mera bilder på det hårda livet feat Hengo & Pablovill inte vara med på edition längre!