hengo
Forumsvar skapade
-
Badshorts, brillor, en t-shirt… det trodde jag med sist jag åkte. Big mistake! Cabarete är mer fest och socialt än kitande nästan. Jag är tje, jag vet och jag har smink och sånt tjafs och ”måste” ha mer kläder.
Svar till:
Men jag kan säga at det var fullt med diviga killar där med.
[/ QUOTE ]
ÅÅÅÅÅ NÄÄÄÄÄEEE?! jag trodde jag skulle lyckas fly undan dessa helstylade fikabögar!!!! uuscch!
-
skit.. johannes är sjuk och jag har ingen skjuts! nån som vill plocka upp en förlorad jävel? 073-9831860
-
uuhh kanske blir kring halv 11 ändå..

nu är det 0,0°C ute och medelvinden ligger på 7,9m/s ute i holmsund, känns som det är dags att nanna!
-
Svar till:
Det har just slått mig att det e helt omöjligt att packa sin kite utrustning o dom nödvändigaste kläderna under 20 kilo… hur petiga brukar dom va… kan man få igenom 3-4 kilos övervikt måntro??
[/ QUOTE ]
ooosshh! har du också med dig dator!!? hoppas larssa också tar med sig, då kan vi köra CS 2on2
-
hahaha!
knugen var inte hemma, men det snöar ju sojm fan nu och har kommit lite puder så det blir nog bra, och det ska ju blåsa sate så!
jag och johannes drar nog ut till villanäs kring 10, om han får tag i nån bil! annars kanske man får släpa sig till något närligggande fält.. -
grymaste jag sätt på länge måste jag säga!
-
Svar till:
Svar till:
Har inte alla det? Speciellt när man kitar… kan hoppar och landar lite hårt: Det känns som en rektoskopi!
[/ QUOTE ]
Rektoskopi är inget man skojar bort precis.
Hoppas du slipper det.[/ QUOTE ]
vad är Retoskopi??
-
äre för lite snö i villanäs kanske nån sjö kan funka, där det inte blåst och flödat lika mycket
-
ooh verkar kunna bli riktigt kanon!
Onsdag förmiddag: Syd, 11-14 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 90%
Onsdag eftermiddag: Syd, 10-13 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 80% -
Svar till:
Det verkar som det tänker bralla på ganska bra från syd imorn är det värt att ta en tur ut till Villanäs.. funkar det att köra där nu?

[/ QUOTE ]
SKA DE BLÅSA?!!vet inte riktigt hur mkt snö det är där, kan höra med knugen. ikväll han vet
-
bara jobbigt och otroligt onödigt med backventiler i strusen tycker jag. seegt som fan att pumpa och seegt som faaan att få ut luften..
Det handlar om träning och teknik! jag brukar aldrig knipa åt eller något sådanbara vara snabb som faan! byt plats snabbt som fan på pumpmunstycket och pluppen som ska i hålet!
-
pan å gänget stannar typ 3månader eller nåt
-
Svar till:
hur lange ska ni vara borta?? va kostar det tot.. o typ dra dit en manad..?? hengo??
[/ QUOTE ]
det beror helt på vart du tänkt bosätta dig och så. men rääkna me att flyget ikostar typ 5000 – 8000:- kanske, lite beroende på var du tänkt landa och så.
kolla http://www.kitexcite.com där står massor