Forumsvar skapade

Sida 168 av 233
  • hengo

Medlem
    5 januari, 2004 vid 16:54 som svar på: Pan!!! Vad händer i Cabarete?

illa!!!

akta bara så dom inte håller fast dig några dygn på sjukheset med dropp för att du ”kanske har blidtarmen”. Det gjorde dom med mig, visade sedan att det var en streptokockerinflamation(?) i magen och jag fick gå. detta vore ju katastrof i ditt fall, du kanske skulle missa planet!
    ÄNNU VÄRRE, bli opererad ha ett pllåster man inte får ta loss på en månad och försöka kita med det! :S :S :S

• hengo

Medlem
    5 januari, 2004 vid 16:36 som svar på: Pan!!! Vad händer i Cabarete?

haha!!!
    far inte till sjukhuset dom är så sämst!!
    människan är självläkande, det är bara att bita ihop och visa att du är en man

• hengo

Medlem
    5 januari, 2004 vid 16:21 som svar på: Pan!!! Vad händer i Cabarete?

hoppas dom sitter på land så det kanske blåser mer där ute eller något.
    jag drar den 21a!

• hengo

Medlem
    5 januari, 2004 vid 15:53 som svar på: Pan!!! Vad händer i Cabarete?

när drar du?
    tycker också de verkar va lite klent men bättreä n i december iallafall. är vindmätarna att lita på?

• hengo

Medlem
    5 januari, 2004 vid 14:45 som svar på: Pan!!! Vad händer i Cabarete?

jag pratade en snabbis med honom igår. Det lät precis som om han var i paradiset! grin.gif blush.gif blush.gif blush.gif shocked.gif ooo.gif

• hengo

Medlem
    5 januari, 2004 vid 01:15 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?

hmm det är som en gräsplätt, med lite baracker (klubbhus/surfbodar?), en jävla knölig väg dit iallfall, vindsurat där för kanske 3-5år sedan smile.gif om det är där

• hengo

Medlem
    5 januari, 2004 vid 00:33 som svar på: Klagshamn? Är det bara sura vindsurfare där eller?

Svar till:

Svar till:

mycket sten sadu rambo.. Har aldrig varit mer än och badat där.
    Sen tycker jag det verkar funger bra i habo med vindsurfare och kitare.. Vi är inte så olika ju. Vi gillar ju vattensporter bägge två ju.. Fattar inte vad problemt iklagshmn är egenligen. Tar mycket plats. Hur jävla stort är inte havet..

Henke

[/ QUOTE ]

grejen e den att nu tycker vi det är så jevla kul o dra dit o kita bara för att dom blir så jevla arga när vi kommer o inte kan göra nått. det finns dessutom en lite hemlig väg in som går in bakom ”deras gräsplätt” om man nu vill åka dit o uppleva kitesurfing hat när det är som bäst, vilket jag absolut kan rekommendera, jag funderar på om vi inte ska ha en gathering där nere nån dag nu i vår, the more the marrier o sen ta med ltie film kameror o så om vi inte kan få dit TV4 säga att vi ska inviga en kitesurfign klubb klagshamn…

[/ QUOTE ]
    där är väl sandbotten och perfekt djuk så långt ögoat kan nå? nästan? laugh.gif …eller så blandar jag ihopa det med annat ställe

• hengo

Medlem
    4 januari, 2004 vid 01:38 som svar på: Snowkiting, Umeå, Var?

kommer säkert inte blåsa… SOM CVVANLIGT!

• hengo

Medlem
    3 januari, 2004 vid 17:02 som svar på: Snowkiting, Umeå, Var?

finns knappt någon snö nu, men man kan ju hoppas på att de blir mer tills du kommer.
    Villanäs är bra.. ligger typ 0,5-1mil söder om umeå. kör förbi sjukhuset, fortsätt mot holmsund, sväng höger när du ser en skylt där de står villanäs. fungerar vid syd, sydväst.

blåser det nord så forsätt på samma långa väg och kör till obbola, å leta upp nån vik där, finns alltid

• hengo

Medlem
    3 januari, 2004 vid 13:20 som svar på: Vågor i Sverige?

gryyyyyyyyyyyyyyymmmt!
    det där var den dära sjuuukt blåsiga dagen i höst/somras va?

trór det var den enda blåsdagen jag missade när jag var hemma! frown.gif när jag sedan snackade med en ”lillskärsudden local” (gamma gumma +60) sa hon bott där hela sitt liv utan att uppleva sånna feta vågor som det var frown.gif frown.gif
    kul för er som va där iaf

• hengo

Medlem
    3 januari, 2004 vid 02:01 som svar på: Hugge Högt hårt o länge i 22m/s

wööörd

• hengo

Medlem
    2 januari, 2004 vid 03:25 som svar på: Vad att tänka på när man köper bräda..?

Svar till:

Aloha.
    Jag tycker att man ska ha två brädor även om många säger att man ska ha en ,men man ska tänka på att alla inte har pengar pga studier eller att man tycker det finns annat att lägga pengar på.Men om man verkligen har intresse för denna underbara sport så lägger man pengar på en bräda för lätta vindar typ 5-8 m/s ca150cm,från 8 m/s en som passar ens vikt för dom flesta ca 125-135cm, för mej som väger 97kg
    ca 142 cm. Men om man ska ha 1 bräda köp en bräda som är ca 145*33 om man är lätt, om man väger lite mer typ 85kg 145*38.
    mvh Roger Örnvang laugh.gif laugh.gif

[/ QUOTE ]
    med andra ord är min AHD T-type 145 det perfekta valet för den som bara vill ha en bräda! grin.gif
    till salu och allt grin.gif

• hengo

Medlem
    2 januari, 2004 vid 02:48 som svar på: 20 kilo…??

tack pojkar laugh.gif

puzz på rumpan wink.gif wink.gif

• hengo

Medlem
    1 januari, 2004 vid 18:53 som svar på: VARFÖR alla dessa tricks???????????

han satte de ju inte ,ser ni inte att han doppar påse i landingen

• hengo

Medlem
    1 januari, 2004 vid 15:22 som svar på: VARFÖR alla dessa löjliga tricks???????????

har som hört det förut grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

Sida 168 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA