Forumsvar skapade

Sida 174 av 233
  • hengo

Medlem
    15 december, 2003 vid 18:05 som svar på: Byske

och på tal om ingenting så testade jag en Gyrotwister idag! laugh.gif

• hengo

Medlem
    15 december, 2003 vid 14:48 som svar på: snowkite

Svar till:

En sak man borde göra är att samla ihop ett gäng och dra till Geilo den 28 mars – 6 april då en av deltävlingarna i snowkite Worldcup’en körs. Lär ju rocka lite. smile.gif

[/ QUOTE ]

Är riktigt sugen på det!!! iallafall om det ligger över en helg och inte kostar så mycket wink.gif

• hengo

Medlem
    15 december, 2003 vid 14:46 som svar på: Natti Natti Steffo!

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Hörru du Henning, put a sock in it !
    Du verkar också missat poängen, och vad vet du om mitt Steffoanvändande om jag får fråga ? Hoppas att du inte är korkad nog att basera dina slutsatser om mig på antal gjorda inlägg eller något annat liknande ? mad.gif
    Detta har i mina ögon utvecklats till lite av en diskussion emellan mig och Patrikol, där jag dumt nog gick ut lite hårt. För detta kan jag inte annat än be om ursäkt (till dig ”patrikol”).
    Vad dig anbelangar Henning, så är du givetvis ytterst välkommen att replikera men se då till att tänka till något innan.

Vänligen
    Martin

[/ QUOTE ]
    nä asså, tyckte bara du aggerade så idealiskt ”trött vindsurfare” så jag kunde inte hålla mig! wink.gif
    sen när jag kollat vilka trådar du skrivit i tidigare så framgår det ju faktiskt att du innan denna tråd, nästan bara skrivit på konfen… så? wink.gif

[/ QUOTE ]

M.a.o. var du tydligen så korkad….
    Och du,”Big-brother”, javisst är det så att jag både vindsurfar och kitesurfar. Detta utan att ha problem eller störa mig på endera sporterna. Vad du baserade ”idealiskt ”trött vindsurfare”” på har jag svårt att förstå, eftersom du i efterhand verkar ha gjort ditt detektivarbete.
    Båda sporterna är skitkul att utöva !!! Därav mitt varierande steffoanvändande !

Ha det gött och jippie för att Mr. Hussein nu har fått bita i det sura äpplet! grin.gif

Martin

(Definitivt SISTA inlägget !)

[/ QUOTE ]

jag grundade det på att du ens orkade lägga dig i.

gonatt fresten!

• hengo

Medlem
    15 december, 2003 vid 14:45 som svar på: lidda sleden film från Afrika

när får vi se en livsfarlig ganstaahniggah catched on movie? du lova…

• hengo

Medlem
    15 december, 2003 vid 14:40 som svar på: Byske

FINNS SNÖ NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om det inte töar bort!

körde skridskokite igår. i slutet av dagen var det täckt med snö nästan över hela havet och nu har det kommit kanske 10cm till wink.gif!! går sista dagen i skolan imorn, sen jullov så då kan jag när som hällst! fyfan va sugen du måste vara! laugh.gif

isen är nog tjock både i Obbola och Villanäs.
    hör av dig när du är hemma!
    /PEPPADROGEERT

• hengo

Medlem
    14 december, 2003 vid 23:38 som svar på: lidda sleden film från Afrika

här också, snöat i över ett dygn laugh.gif!

• hengo

Medlem
    14 december, 2003 vid 18:33 som svar på: Natti Natti Steffo!

Svar till:

Hörru du Henning, put a sock in it !
    Du verkar också missat poängen, och vad vet du om mitt Steffoanvändande om jag får fråga ? Hoppas att du inte är korkad nog att basera dina slutsatser om mig på antal gjorda inlägg eller något annat liknande ? mad.gif
    Detta har i mina ögon utvecklats till lite av en diskussion emellan mig och Patrikol, där jag dumt nog gick ut lite hårt. För detta kan jag inte annat än be om ursäkt (till dig ”patrikol”).
    Vad dig anbelangar Henning, så är du givetvis ytterst välkommen att replikera men se då till att tänka till något innan.

Vänligen
    Martin

[/ QUOTE ]
    nä asså, tyckte bara du aggerade så idealiskt ”trött vindsurfare” så jag kunde inte hålla mig! wink.gif
    sen när jag kollat vilka trådar du skrivit i tidigare så framgår det ju faktiskt att du innan denna tråd, nästan bara skrivit på konfen… så? wink.gif

• hengo

Medlem
    14 december, 2003 vid 09:36 som svar på: Natti Natti Steffo!

Svar till:

Du anser att du missar poängen lite grann ”patrikol”.
    Steffo har med tiden utvecklats och förbätttrats, och fler forum har tillkommit just för att skilja olika kategorier av trådar åt. Detta för att relevanta ämnen ska kunna diskuteras på varje forum och för att man ska slippa ett virr-varr av icke-relevanta ämnen! Man kan bara föreställa sig hur jobbigt det skulle vara om man exempelvis blandade ”köpes” med ”säljes”.
    Är då inte ”Off-topic”-forumet rätt ställe för denna tråd,? confused.gif

Vänligen
    Martin

[/ QUOTE ]
    hade egetnligen inte tänkt lägga mig i men vafan..
    orka bry sig Flash?? crazy.gif känns de som att det verkligen hugger till i hjärtat när du ser en ”natti natti steffo”tråd i kitesurfingforumet där du vanligvis inte brukar va?

personligen tycker jag att de e kul! laugh.gif

• hengo

Medlem
    14 december, 2003 vid 01:28 som svar på: Rambo..?

köp den dyraste digitala systemkamera du hittar på cyberphoto så har du väl kanske en liten del av hans gear iaf smirk.gif

• hengo

Medlem
    13 december, 2003 vid 01:57 som svar på: GLÖGG!!!

virre_bu: du bha faaaaaaaan va s000ooooo=000000f0fffffftttt alltså

• hengo

Medlem
    12 december, 2003 vid 17:30 som svar på: Byske

ja fyyyfaan

• hengo

Medlem
    12 december, 2003 vid 14:05 som svar på: Brud kvarglömd !

Svar till:

asså hon kunde inte hålla tyst..
    http://www.student.dtu.dk/~s031397/vidjo/nores2.wmv

[/ QUOTE ]
    HAHAHAHAHHAHA

• hengo

Medlem
    11 december, 2003 vid 19:25 som svar på: carving eller ej?

Svar till:

då ska du kolla in dom jag nämde innan! men.. du som e svenskfjällvan.. det går väl inte att köra fort i sverige.. backarna tar ju slut innan man fått upp hastighet! ellerhur!

[/ QUOTE ]
    haha du är ju från söder, antar att du bara varit i fjölträsk”fjällen” typ sälen?

• hengo

Medlem
    11 december, 2003 vid 18:27 som svar på: Byske

Svar till:

Jullov om 9 dagar!!!

då får har jag ju lite TID över iaf… 3 hela veckor…aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh

[/ QUOTE ]
    ja.. hoppas att du kan få nåt KITAT dårå, har ju som inte blivit SÅ MYCKET på kitefronten sen du ryckte in… wink.gif
    kommer du hem imorn? jag och peter kanske ska ut i obbola, slutar vid 11 så. hör av dig om due sugen

• hengo

Medlem
    11 december, 2003 vid 18:11 som svar på: Here we go again…. =(

Tråkigt det som hänt!
    läst hela artikeln och det verkar ju som om han snubben inte var så smart.. tycker allla borde läsa den och se vad som kan hända

Sida 174 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA