hengo
Forumsvar skapade
-
äh fan patrikol du verkar ju kita varenda dag nästan, vänta du bara
-
1m vatten, då är allt som de ska!
-
instämmer, boken e fan den bästa jag läst. den borde alla läsa
-
ser fan nästan ut som lillskärsudden?
-
alltså nästan allt sitter i åkaren, det är inte bara att köpa en multihögARkite sen flyga som fan
-
men fortfarande like ball kille dedär
-
Svar till:
haha, va fan mer än dig din lille fjunmusche
[/ QUOTE ]
ursäkta?
-
när får vi som av olika själ inte var närvarande idag se filmen på geaaareeett???
-
Svar till:
Regn hur påverkar det kiten? Går det bra även ändå om det regnar eller?
[/ QUOTE ]
jag har fan aldrig märkt någon skildnad! [slingshot]
VÄRRE är det om det kräksnöer och man kör waterfoil, då kan kiten fyllas med hårdpackad snö i bottnen, och då blir det inte mer kite den dagen, fan omöjligt att få ut så länge det är minusgrader! huvva
gäller dock bara då de snöar riktigt jävla extremt mycket, och vem kitar egentligen då? omman inte har fetabsitnens asså -
Svar till:
Hejsan!
ytterligare en fråga
en ganska korkad antagligen 
men varför vill man köra på grunt vatten?
spelat vattendjupet någon roll igentligen?[/ QUOTE ]
Jag söker mig automatiskt till grunt vatten, ibland alldelses för grunt vatten! man tänkte alltid lika dant efter en fet slam
-aldrig mer 15cm…jag tror de flesta kör efteresom att det är lättare om man tex skulla tappa kiten, eller brädan. du slipper bodydraga till brädan och det går betydligt lättare att vattenstarta!
kan också vara så att man känner sig tryggare på grunt vatten om någonting skulle hända.är de sen asskallt vatten så kör jag alltid på grunt vatten för att inte förfrysa allt jag har!
-
Svar till:
…. jag tog bara en öl sen körde jag järnet? ta lärdom av en erfaren sen äre ba och köra, *puss*/jh
[/ QUOTE ]
hahahha, jag med.. ungefär
fast jag hade nog gått kurs först om det fanns nån som höll i kurser i umeå ”på den tiden”