hengo
Forumsvar skapade
-
har du väldigt mycket pengar och känner att du har vill lägga ned några tusen påå en nybörjarbräda, för att sedan lessna på den efter 5gånger och köpa en ny, så gör det. Då kommer du ju iigång snabbt!
tillhör du en utav oss som inte har så mycket pengar så gå direkt på en 130-145cm bräda, det tar några extra gånger att lära sig men detär det väl värt? sen behöver du ju inte byta direkt
-
iiiooo dööuuuu! inte illa!!!
-
kan du ingenting eller? VA?
dead kennedys – holiday in cambodia
-
Köp en slingshot fuel 17, har inte testat någonting större men kan säga att du kommer plana redan vid 4m/s med din vikt! (äri samma viktklass).
Då kan du också hoppa och tricksa vilket kan bli lite svårt om du köper något +20m^2s lättvindsmonster! -
tja! är det hårt eller?? har du kitat nåt där? hört att du går i lumpen rätt nära kitespoten!
fan sorry, jag trodde du ville sova och umgås med lina osv
va helt säker på att du inte va sugen. det var grymt bra, årets bästa dag för mig! fast jag förfrös fingrarna rätt rehjält, hade ont ett dygn efter, men nu äre nästan bra! 
men vafan du kommer väl i helgen också? vi kan ju styra upp då, om det blåser!? ring när du e hemma så ser vi..hugo: duvet vad som händer om du snackar skit om mig.. inge gymnasietdisco
-
oohh grymmaste båten jag sätt! den ägaren måste ha jääääävlit liten ku#£@£-kite!!!
-